miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har slitt med hodepine i helesvangerskapet, er 50 % sm for det. Blodtrykket og urin er fint. Nå de siste dagene er hodepinen blitt mye verre. det dunker så fælt i panne og tinningen. Var på legevakta i dag, men de trodde ikke det var migrene. Noen som har noen tips til meg-holder på å bli gal!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg har også slitt veldig med hodesmerter... men har funnet ut at jeg drikker altfor lite vann, for de dagene jeg virkelig klarer å få i meg en 3 liter så har jeg ikke vondt. Så masserer sambo tinninger og hode innimellom.
Lille my ;) Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg var veldig plaget med hodepine forige sv.skap. Det som hjalp meg var fysioterapi!! Hodepinen kom av at musklene mine i skuldrene og nakken var fryktelige stive.. Var 3 ganger i uka hos fysioterapaut. Der lå jeg først i varme og så ble jeg masert en 1/2 time + at jeg fikk noen øvelser som jeg kunne tren hjemme med. God bedring til deg og håper du får hjelp mot hoepinen din..
.:(HerQ):. Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg er plaget med det fordi jeg er altfor lite flink til å drikke mye og har lavt BT i tillegg, så jeg går rundt og svimer og har vondt i hodet litt hele dagen, FLOTT! Burde limt fast en imsdal i hånda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå