Fikkennydeliggutt08 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Er det noen flere som opplever dette? Mensmerter i ryggen og nederst i magen. Lurer om det er kroppen min som forbereder seg til fødselen...? Dette er spennende
Bare meg... Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hei! Ja, jeg fikk menssmerter, først da hofet festa seg for noen uker siden, og har hatt det masse den siste uka. Jeg har 13 dager til termin, det er modent og når jordmor sjekka på sykehuset forrige helg var det modent, 1-2 cm åpning og hodet lå langt ned. Det er sikkert en del av prosessen, men jeg tror ikke du skal tenke at du kan føde når som helst allikevel, da kan du nok bli skuffa! Men, spennende, det er det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå