Gå til innhold

flere som er plaget med svimmelhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

jeg er 13-14 uker på vei og får sann akutt svimmelhet hvor rommet går rundt...dette hadde jeg ikke sist. blodtrykket er ikke lavt heller, sist gang jeg målte...noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også plaget med dette. flere ganger jeg må bare skynde meg å legge meg ned på gulvet, ellers så kjennes det ut som jeg skal svime av. har ok blodprosent og blodtrykk jeg, så jeg vet egentlig ikke hvorfor. men når jeg er stiv i nakken blir det værre, så det er vel en sammenheng der kansje.

jeg blir svimmel, og glovarm i hodet og nakken, kjennes ut som det gløder. sinnsykt ubehagelig.

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 18 nå og vært svimmel noen uker. Er borte fra jobben pga det da jeg jobber i butikk. Jeg blir mer svimmel av å stå og gå mye. Hjelper heller ikke å stresse eller være sliten.

Trodde bare det var jeg som var svimmel og klaga over det. Føler meg litt dum når jeg måtte få sykemelding av legen pga det for alle prøver er fine.

Jobber dere eller er dere sykemeldte??

Skrevet

jeg har vært sykemeldt hele veien hovedsaklig pga bekkenløsning, men også pga kvalme.

Skrevet

var plaga med det jeg også,men det kom av at jeg hadde altfor lite jern,så nå går det bedre etter ett par uker på piller.så jeg orker mer nå da,men har enda litt sånn at jeg mister følelsen i høyrehånda.vet ikke å det er da:)

Skrevet

jeg jobber og studerer og skal akkuratt til å begynne i ny jobb, så jeg er litt stressa for at denne svimmelheten skal sette en stopper for det.....uansett godt å høre at vi er flere!! jeg blir også mer svimmel av å stå og gå.

Skrevet

heihei! sliter også me svimmelhet! skal til legen på mandag, tenkte å skjekke jernet da!! er det en blodprøve eller???

jeg mister også følelsen i armene!! aksom de sover!!! er helste den venstre, men kan skje med den høyre og!! lurer sånn på hva det er!!!

Skrevet

Hei, det har jeg også gjort, er ca. i 15 uke. Det som hjelper er å ikke gå for lenge uten å ha spist, spis ofte men lite, det sa faren min som er lege og moren min som er helsesøster. så jeg har passet ekstra godt på å gjøre det å det funker ;)

Skrevet

Jeg også var plaget med svimmelhet. Men etter at jeg begynte med kosttilskuddet "Gravid" har jeg ikke hatt problemer med det. Kan være jern mangel.. Det er i alle fall jern i dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...