små Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Skulle inn på et film klipp på vgnett, men hadde ikke på lyden så jeg skrudde den på. Og da hører jeg bare en laaaaaaang tone, pluss at de på klippet snakker i bakgrunnen. skrudde av klippet, ja skrudde av hele siden, men likevel er det der. skrur av og på lyd, men den er der...og det brååååker! Hva har skjedd? Noen som vet? Har jo ikke noe opp som kan lage lyd:S
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 kanskje du har fått virus på maskinen din? Vet det har vært noen virus hvor det har vært melodier...
små Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 ja kanskej det? Men det er jo liksom ikke en melodi engang..er som om jeg holder inne ene knappen på et keyboard :/
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Da kan det kanskje være en knapp som har hengt seg opp? Nei jeg vet faktisk ikke jeg.. :-(
små Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 Takk uansett Driver med virusscan nå.. så får vi se;)
bibi5 Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 har du oppe sukker.no? vet det ofte blir sånn om noen kontakter deg på chat...
små Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 nope, har lagt ned alt, til og med dib. bare skrivebord oppe.. men det er der likevel.. Så ser jeg at beskyttelsen min ikke er på ??? what liksom! jaja.. får styre litt..
It's all about me Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Prøvd å restarte? Kan være noe som henger og at det fikser det. Å restarte fikser iallfall mye rart )
små Skrevet 21. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2008 *kremt* Det hadde jeg IKKE gjort.. *kremt kremt* Da var det ingen lyd lenger *flau* hehe.. men uansett er det noe rart med data. for musa (laptop og den touch musa) henger seg opp litt, og når jeg skriver så kommer det ikke alltid med engang jeg taster inn bokstavene.. Jaja. den har vært snill et halvt år nå, så er vel påtide.. Pappa kommer i morra for å se på den, så da er mitt andre spørsmål. Hvordan sletter jeg alt jeg har søkt på og gått inn på? *smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå