Gå til innhold

Slim...Slimpropp... Erfaringer...? (detaljert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å komme en god del blankt slim, noen ganger blankt, av og til blandet med hvitaktig utflod, men definitivt slimete. Lurer i grunn litt på dette, (førstegangs og ikke veldig bevandret i slimpropper...) har slimproppen da gått?, eller er det tegn på at det kan være nært foregående at den går?. Har ikke merket noe til den, kan liksom ikke si " der kom slimproppen". Men, mye slim kommer ihvertfall. Merker man at den går, eller er det noe som kan gå en hus forbi...? Merker at jeg er litt opphengt i alt som kan tyde på at det nærmer seg fødsel, 37+2 idag, men mens termin var i går. Virker som kroppen min holder på å gjøre seg klar...men er sannelig ikke sikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Alle gravide har jo ekstra slim og utflod..det har jeg også hatt endel av. Men slimproppen merker du hvis du merker det for og si det slik..den er større,slimete og seig (asj asj)..men du skjønner sikkert hva jeg mener...

I mitt første svangerskap merket jeg plutselig noe seigt som kom ned på beina mine, ingen tvil om at det var slimproppen..jeg fødte 2 dager senere:) Men alt er jo så individuellt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...