Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Uansett om jeg bruker mye væske, om jeg lager etter oppskriften eller hva jeg gjør, så blir grøten seig som lim! Syns det er litt rart, for har da blandet ut grøt MANGE ganger, og aldri fått den konsistensen før... Når det klistrer seg fast i min gane, så serverer jeg det i hvertfall ikke til jenta mi!!!! Bruker Nestlee sin maisgrøt og Hipp sin risgrøt...
Zitro Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Risgrøt synes jeg blir lim uansett, men maisgrøten hadde jeg ikke det problemet...
1 stor,1 liten og 1 bitteliten Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har brukt begge grøtene,men aldri målt vannmengden..bare blandet til den konsistensen jeg synes passer. Men jeg har funnet ut det er best å helle i masse vann med engang og så røre...ikke ha litt og litt vann..da blir den lett klumpete og seig for meg ihvertfall. Mulig du alt har prøvd det, men det er det eneste tipset mitt
1baby,og 1 spire Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg tar all væsken i først, og så pulveret, ikke hatt noen klissete grøt så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå