Northernlights Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 For et par uker siden kjørte en familie over togskinnene 10 minutter unna her vi bor. De så ikke toget, og ble overkjørt. Mor og far døde momentant. Deres 6 dager gamle sønn ble kastet ut av bilsetet sitt, og ble funnet mange meter unna bilen. Han klynket litt, og ble fraktet til sykehus. Men døde dessverre dagen etter. En tragedie alle i nærmiljøet snakket om, og føler enormt for de etterlatte. Selv om jeg ikke kjenner dem, så tenker jeg på de som har mistet sønn,datter og barnebarn. Meningsløst, sånt... Og så får jeg høre at noen nå har robbet huset deres..! Noen har brutt seg inn i hjemmet til det unge paret, og stjålet tingene deres. Hvor lavt kan folk egentlig synke,da? Jeg lurer virkelig på hva innbruddstyvene tenkte når de gikk fra rom til rom og tok innboet til de døde menneskene. Stakkars etterlatte som fikk enda en byrde å stri med. Det er omtrent lynsjestemning i lokalbefolkningen over dette. Jeg skjemmes mange ganger over å være født menneske.
(0_o) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Nei, fy.... Huff, blir så trist av å høre om sånt, både om den unge familien og om tyvene som robbet huset deres etterpå.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ja, verden er virkelig vond og brutal...
Gjest Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Støtter helt klart den siste setningen...
Alba44 Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Er det virkelig mulig...?? *sjokkert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå