Gå til innhold

El ved pergo bruk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på pergo denne pp,men hadde vist ikke el sa gyn.

Noen her som har opplevd det og hvor lenge ble deres tr forsinket? Hadde ikm igår,men ingen mens ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gått på pergo denne mnd (min andre kur).

Denne mnd har jeg brukt EL-tester, og fikk EL igår, på dag 14.

iflg kalkulatoren skulle jeg ikke hatt EL før i morgen, alstå dag 16.

Har du prøvd lenge? Har du vært og tatt blodprøve denne mnd, ettersom du har fått vite av gyn at du ikke har hatt EL?

Skrevet

Får håpe det blir full treff til dere nå da:) Vi har prøvd i ett år etter en ma i sept 07. Og jeg var både på innv ul og tok blodp på dag 21. Hadde ikm igår, men ingen tr ennå så lurer på om den vil bli veldig sein når jeg ikke har hatt el. Syklusene mine har ligget på 27-30 dager..

Fikk du el ved førstepergokur?

Skrevet

Ja håper også det! :-)

Vi har fått gjort en liten innsats iallefall, men med ei sjuk tulle som vil sove i mamma og pappas seng så har det bydd på utfordringer.. ;-)

Jeg fikk pergo for å gi det en ekstra puff, har nemlig fått påvist EL ved blodprøver tidligere. Men ettersom vi brukte lang tid på å bli gravide forrige gang (1 år), og at det snart har gått like lang tid, så ga gynekologen min meg pergo likevel, selv om jeg har EL.

Jeg vet ikke hvordan det blir med IKM når du ikke har hatt EL, men hvis du har regelmessige sykluser så er den vel like om hjørnet.. Skal du ha pausemnd fra pergo neste syklus, eller blir det en ny runde med en gang?

Skrevet

Hihi..nei det blir ingen enkel oppgave å få til det da med ei tulle i senga:)

jeg å fikk pergo for å gi det eitt puff,men vart ingen el da..grrr..og skal ha pause pga at det har kommet cyster på eggstokkan av pergokuren. Skal inn på dag 3 i neste pp for å sjekke tilstanden der nede,og var det ok skulle jeg få mer pergo.

Lykke til og håper det klaffer hos dere nå:)

Skrevet

Ingen med erfaring på null el og hvordan det da blir med tr?

Skrevet

Jeg skal selv begynne med pergo imorgen pga null EL.. Men vet jo ikke hvordan d går med TR da jeg har sykluser fra 29-46 dgr... Men gyn sa at jeg burde vente TR på dag 9 etter endt kur... Kan ikke det stemme sånn ca da?

Skrevet

Okei,så hvis jeg har ikm på dag 30 så vil tr dukke opp dag 39 ca da?

Skrevet

Nei unnskyld.. Jeg skrev litt feil.. Gyn sa til meg at jeg kunne forvente EL ca på dag 9 etter endt kur! Dvs. at på dag 9 så slutter jeg med pergo og ca 9 dager etter det så kommer EL (på dag 18) og da har jo vi kvinner som regel d sånn at TR skal komme ca 14 dager etter EL! Så da kan du jo vente deg TR (eller IKM, vet ikke forskjellen..hehe)

Så da vil nok mest sannsynlig TR/IKM komme på dag 32!! U see? :) Sånn var det hun sa til meg hvertfall! Klem

Skrevet

Åja..så da skulle jeg ha hatt tr igår da,men den kom jo selvsagt ikke. Er redd pergo`n har klussa til syklusen min jeg nå...grrr! For jeg har ikke hatt el sa min gyn,var å tok blodp på dag 21. Skal ringe han å høre tror jeg.

Hvordan har det gått med deg og kuren da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...