Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg rusla i butikken,blant reoler med godt og noen fornuftige ting. passerte vaskeartikler og undertøy.Slompa innom blomsteravdelinga og tverrsnudde og gikk til... BIKKJEFORET!!!!!! Der sto det jeg kjente lukta av..Jeg kjempa en lang kamp med meg selv.Å til slutt vant fornuften... Det ble IKKE hundetørrfisk på mor nei.... Begynner jeg bli udyr som nesten kjøpte meg tørrfisk for hund til kveldskos???? ;o) Det lukta såååå godt jo !!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hahahahaha, du er artig:-) Har skjønt dette med at mange som er nordfra digger både lukten og smaken av tørket fisk. Selv må jeg nok innrømme at jeg sliter. Da jeg var i Riga ble jeg servert tørrfisk på et vorspiel hele firmaet hadde og jeg takket høflig ja og smakte, men DJEEEEEZES altså..........ikke helt favoritten kan jeg si på en pen måte;-DDD Men som sagt, det er flott at vi mennesker er forskjellige!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 He hehe he he jeg trodde du skulle kjøpe tørrfisk til hunden jeg..... Det hadde jo ikke vært så rart...... og så skulle jeg si at vi bruker å gi lille hund strutsesener til kos........ Men det vet jeg altså ikke hva smaker, så det kan jeg jo ikke anbefale DEG;-) Tørrfisk til kveldskos....hmmmmmm hvis all annen mat på kloden var borte, så kunne jeg sikkert ha overlevd på det...... Men til kveldskos......eeeeeeeeeee nei trukke` det....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hahahahaha, nå leste jeg STRUTSENESER!!!!! Hjelpeseg altså............brillene ligger nede og jeg sitter oppe i stuen........nesten blind jo!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg tror jeg skrev s-t-r-u-t-s-e s-e-n-e-r.... Tror ikke strutsen har nese i den forstand;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Nemlig;-D Derfor jeg burde hentet brillene mine!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 ELLERS KAN JEG HJELPE DEG LITT JEG.... STORE BOKSTAVER HJELPER DET ELLER???????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 JA TAKK!!!! UTROLIG BRA OM DU FORTSETTER MED STORE BOKSTAVER SÅ SLIPPER JEG Å GÅ NED TRAPPA AKKURAT NÅ!!! MOAHAHAHAHAHAHA:-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 DA GJØR JEG DET, UNØDVENDIG TRIM HAR INGEN GODT AV........ DESSUTEN ER TRAPPEN LANG OG SMAL, IKKE TRYGG UTEN BRILLENE.....HAHAHAHAHAHHAA OG DET VET JEG JO EGENTLIG IKKE DA, BARE EN SJANSE JEG TOK......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 DU TAR SJANSER JA!!! MEN DEN ER JO LITT BRATT OG SÅNN DA.....OG SÅ ER DET LITT MØRKT DER OG DA KAN DET BLI PROBBLEMM!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 NEI DA ER DET BEST Å HOLDE SOFAEN LITT TIL.... SÅ ER DET BARE Å FØLE SEG FRAM TIL SENGEN ETTERHVERT. FOR DET SKAL JEG NÅ, TROR ALDRI JEG BLIR UTHVILT JEG )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Jeg bare eeeeelsker!!!!!! tørrfesk!!!!!!!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 HAHAHAHAHHAHA,DERE TO ALTSÅ!!!! =0) (STORE BOKSTAVER FOR KLATTEN?) Vet dere,tørrfesk e såååå godt.Må være skikkelig banka da,og av prima kvalitet.Har ikke spist det på lenge,så det er ikke rart jeg nesten gikk på bikkjeforet ;o) Lukta er da god den.Mer som "parfyme" hehehehe Strutsesener...?!? Det har jeg aldri smakt...eller sett i salg her. Men hadde jeg funnet strutseNESER,ja da hadde jeg nok begynt å lure litt ja =)) OOOH,godt å starte dagen med latter.hehehe
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Jeg kjøper strutsesener i "godteavdelingen" i dyrebutikken. Jeg hadde ikke gjettet at det var struts, for å si det sånn.... Men spør de i dyrebutikken neste gang:o)
Gjest Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Det skal jeg gjøre ja =) Nå slenger han rundt med ei rosa veske jeg kjøpte på Rema =0) (Di hadde div til hund der) Mye rart di tørker til hundene ja,urkh..
Ronja65 Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Bodde i nordnorge i slutten på 80-tallet men smakte aldri tørrfisk... Synes vel egentlig ikke det lukter så godt heller da.... Men... surstrømming... det lukter godt det.....:-)))))))
Gjest Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 vell,det sa gubben å da han åpna en slik bok innomhus.....Trenger jeg si at vi lufta og lufta og lufta og og og..... ;o) Kommer ALDRI mer surstrømming inn her.Må åpnes ute tenk,hehehe Men tørrfisk lukter vel litt,innrømmer det.Men får du skikkelig saker,så er det himla godt å gomle på altså ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå