Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 ...brukt Pergo, og har fått EL uten å merke noen ting? Jeg er ferdig med min første Pergo-kur, men har ikke merket noen verdens ting (stikninger, EL-slim, murringer e.l.). Håper likevel at Pergo-kuren har hatt effekt, men er litt skeptisk. Hvordan var/er det med dere når dere bruker Pergo. får dere noen symptomer?
Venter en juli baby:) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg har gått på min første enkel pergokur denne pp,men har ikke hatt el sa min gyn. Var mye aktivitet der nede til å starte med,ømhet,mens murring så jeg trodde at jeg hadde el..men nei! Symptomene jeg har/hadde var hetetokter,veldig ømme brystvorter og mer aktivitet enn før i underlivet,sov også dårligere men samtidig trett.
*mitt største ønske* Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har også gått på min første enkle pergokur denne mnd..og jeg har hatt EL, jeg EL-testa også jeg da, for å være helt sikker=) så nå venter jeg bare i spenning, im den 24!!!
*mitt største ønske* Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 har foresten ikke hatt noen bivirkninger av pergo, men var veldig ømt når vi hadde sex da, fra 4 dager før el til el!! men har hatt mye stikkninger i magen på venstre side, siden 2 dager etter EL...og ømme brystvorter,men vet ikke om dette er pga pergo eller om jeg kanskje er gravid...tvi-tvi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå