Gå til innhold

Er det noen som har

Anbefalte innlegg

Skrevet

...brukt Pergo, og har fått EL uten å merke noen ting? Jeg er ferdig med min første Pergo-kur, men har ikke merket noen verdens ting (stikninger, EL-slim, murringer e.l.). Håper likevel at Pergo-kuren har hatt effekt, men er litt skeptisk. Hvordan var/er det med dere når dere bruker Pergo. får dere noen symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på min første enkel pergokur denne pp,men har ikke hatt el sa min gyn. Var mye aktivitet der nede til å starte med,ømhet,mens murring så jeg trodde at jeg hadde el..men nei!

Symptomene jeg har/hadde var hetetokter,veldig ømme brystvorter og mer aktivitet enn før i underlivet,sov også dårligere men samtidig trett.

Skrevet

Jeg har også gått på min første enkle pergokur denne mnd..og jeg har hatt EL, jeg EL-testa også jeg da, for å være helt sikker=)

så nå venter jeg bare i spenning, im den 24!!!

Skrevet

har foresten ikke hatt noen bivirkninger av pergo, men var veldig ømt når vi hadde sex da, fra 4 dager før el til el!!

men har hatt mye stikkninger i magen på venstre side, siden 2 dager etter EL...og ømme brystvorter,men vet ikke om dette er pga pergo eller om jeg kanskje er gravid...tvi-tvi=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...