Gå til innhold

Hei fra sønder Jylland.. Flere her nede?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn,en gutt på 4 1/2 og en jente på 1 år, jeg er selv 29 år. Vi flytta ned hit nå i sommer,juni.så vi har ikke bodd her så lenge. Samboeren er dansk,så derfor har vi flyttet ned,og skal prøve ut DK landet 1 års tid for åse om det er noe for oss. Vil gjerne høre,treffe andre fra det sydlige Danmark.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Bor delvis i Tønder og delvis i Norge med samboer. Hvor bor dere? Er 30 år.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hej. Jeg har også to børn. En dreng på 3 og en pige på snart 2. Bor på Syd Fyn og har boed her i 2 1/2 år. Min mand er dansk. Er selv 80 model. Vi trives riktig godt og flytter aldri tilbage til norge. Jeg traff min mand i norge da han arbejdet der i nogen år. Så syntes jeg vi skulle flytte her ned da jeg synes det er så smukt her.Så det gjorde vi. Håber at høre fra deg selv om det er længe siden du skrev indlægget.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg bor i Kolding sammen med min mann som også er norsk og vår 3 mnd gamle gutt. Vi flyttet hit pga min manns utdannelse. Vi trives veldig godt og har ingen hast med å flytte tilbake til Norge. Jeg er 28 år. Hadde vært koselig med et treff for norske mødre her i DK : )

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei jeg er 35 år og har to barn på henholdsvis 3½ og 1 år :) Bor i Taastrup, KBH :)

Vi har bodd her i 2½ år nå, og trives okai, selvom det er endel ting som irriterer oss litt.. f.eks at vi aldri kan få full folkepensjon (skal ha bodd i dk i 40 år ved pensjonsalder) og barselssystemet.. Nuh vel nok om det. det skulle jo ikke være en brokke tråd.

Det der med et treff for oss Dibbere i Dk hørtes ut som en god ide, skal bare passe på det er litt tid i varselet, så man kan planlegge turen :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg bor i Solrød utenfor København med min danske mann og sønn på 4 mnd. Jeg er 34 år og har bodd i Kbh i snart 7 år. Flyttet ut hit (på landet) for en mnd siden og synes det er ok. Lenger generelt veldig hjem til Norge men min mann er stuck her pga eget firma.

Heldigvis bor søsteren min også i Kbh så vi sees endel.

Vil gjerne treffe andre nordmenn, begynner å bli litt lei dansker- uten å støte noen håper jeg..

: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...