Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Vært litt dårlig m magebilder i d siste, så idag syntes jeg d var på tide m noen nye bilder i albumet=) Synes magen begynner å bli stor nå, og føler meg litt elefant til tider... Men stas er d jo også, for veslejenta vår ligger jo inni der, tihi!
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Nydelig mage! Å for en flott brudekjole du hadde!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Dobbelttakk=)
ChellBell - har født! Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Ååå så fin mage du har Morsomt å se hvordan magen din har vokst siden 1. tri!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Takk takk chellbell! Måtte smile litt da jeg så på bildene fra 1.tri ja, tenk at jeg syntes DEN magen var stor, hehe..Knapt synlig jo..Gikk jo rundt og tenkte at alle måtte da kunne se at jeg var gravid, men ser jo nå i ettertid at SÅ synlig var d vel kanskje ikke..Men men, artig lell=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Takk takk chellbell! Måtte smile litt da jeg så på bildene fra 1.tri ja, tenk at jeg syntes DEN magen var stor, hehe..Knapt synlig jo..Gikk jo rundt og tenkte at alle måtte da kunne se at jeg var gravid, men ser jo nå i ettertid at SÅ synlig var d vel kanskje ikke..Men men, artig lell=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2008 Takk takk chellbell! Måtte smile litt da jeg så på bildene fra 1.tri ja, tenk at jeg syntes DEN magen var stor, hehe..Knapt synlig jo..Gikk jo rundt og tenkte at alle måtte da kunne se at jeg var gravid, men ser jo nå i ettertid at SÅ synlig var d vel kanskje ikke..Men men, artig lell=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå