Gå til innhold

hjelp.lille datt ut av vogna hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt og trillet i vogna.ser vekk et øyyeblikk,så detter han i gulvet :( herregud vi var sånn i sjokk her.var helt ifra oss. ringte gråtende til legevakten og hun sa vi kunne se det ann og så komme på rutine sjekk. . babyen vår på 10mnd er like pigg som alltid :) men har en litt rød kul i bakhodet,og vi har ingen penger å reise til legevakten på kontroll med.. vi tenkte reise til fastlegen imorgen da kommer pengene. tror dere det går fint? er tom på mob også nå så vi får ikke ringt opp ijen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det ute på asfalten? har dere ikke noen naboer dere kan låne tlf av? eller eventuelt penger til taxi eller buss?? jeg har null erfaring med sånne situasjoner så jeg har ingen råd å gi

Skrevet

Fikk dere kontakt med barnet med en gang eller var han borte et kort øyeblikk. Hvis han gråt eller kommuniserte på annen måte umiddelbart ville jeg ikke være redd. Det koster forresten ingenting å gå til lege med barn.

Lykke til. Husk det som har skjedd kan skje oss alle!!

Skrevet

takk for svar. det var hjemme på gulvet og vi har vert i kontakt med legevakt som sa vi skulle se det ann og at alt hørtes bra ut,men kunne jo komme på rutinesjekk.. vi fikk kontakt og gråt meden gang. er kjempepigg nå leker og hopper bli og glad osv.men det var denne sjekken.tenkte på fastlegen imorgen.vi har ikke peng til buss engang i dag.får imorgen. takk for trøstende ord, følte meg så fæl at jeg ville bare forsvinne :(

Skrevet

Her har ungene gått i brosteinene med hodet først, ramlet ned en hel trapp mellom 2 etg, falt ut av senga i syden med hodet i flisegulvet osv. Ting skjer, men det er som regel alltid værst for foreldrene:) Hvis han er så pigg ville jeg ikke stresset mere med det. Begynner han å kaste opp må dere selvfølgelig dra med en gang. Hvis du vil være på den sikre siden vekker du han annenhver time i natt.

Skrevet

huff,ja det var helt jævligt for oss foreldre..tror nok ikke han har hjernerystelse men jeg kan godt vekke inatt.tusen takk for tips.klem

Skrevet

mulig jeg har misforstått, men kontoll av barn hos lege er gratis.

Skrevet

Det går sikker bra:) Har hørt om værre..ungen til ei på jobb ramla fra stellebordet og mista bevisstheten (3mnd gammel),men har ingen varige mén. Har også hørt om flere som har ramla fra vogna, stellebord ect og det har gått fint med de ungene..hehehehe..De tåler mer enn vi tror:) Har mista mobilen i hodet på mini da han var mindre en gang..kom et dunk,men ingen kul;)

Skrevet

legevakt/legesjekk er gratis for barn under 12 år, så hvis dere er urolige synes jeg dere skal ta en tur for å sjekke det opp, så får dere i det minste roet nervene litt =) Men det gikk helt sikkert fint med lille, de tåler en støyt!

Skrevet

ja,men det var buss\taxi penger som var prob.han har det kjempefint så vi drar innom fastlegen imorgen..:) ja heldigvis tåler de litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...