2hærligegutter Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hva er egentlig best. Ha vondt i kroppen eller få litt paracetamol en gang i mellom? Har nå en gutt som har hatt litt feber (rundt 39) og verking i kroppen, har trodd at det er tenner, men det har fremdeles ikke tittet noen frem, så har slått det litt fra meg. Jeg har gitt han pinex hoved saklig på kvelden for merker veldig godt at han ikke har det bra. Han sutrer/griner når han blir lagt på gulvet, sitter på fanget, stort sett hele tida, er veldig i ulaget, har dårlig apetitt. Er det egentlig så ille at de små får parasetamol når tilstanden er sånn, er det ikke bedre å få litt smertestillende enn at de skal ha ubehag hele tiden? Hva er deres synspunkter
2hærligegutter Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2008 ingen som har noen meninger
Northernlights Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 For egen del, har alltid ibux virket hurtigst. Paracet har ikke virket så bra, så ungene mine får ibux (ibuprofen) Hvis mine barn har hatt vondt, har de fått smertestillende. Det er en hårfin balanse mellom nødvendigheten å gi medisiner eller ikke gjøre det- Stol på morsinstinktet =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå