Mille** Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Nydelig høstdag her, 15-16 varmegrader og sol. Har vært på bærtur i formiddag, så nå er fryseren full av bær. Skal prøve å komme meg på en tur til, så er jeg fornøyd. ) Pleier dere å plukke bær forresten?
~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Å det hørtes herlig ut Vi er ikke så flinke til å dra på bærtur, men husker vi ofte gjorde det da jeg var lita. Hvilke bær plukker dere nå da?
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Tyttebær. Har plukket litt blåbær tidligere også, men tyttebæra er viktigst syns jeg, kan brukes til så mye mat og er kjempegodt på brødskiva. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 ÅÅ det hørtes herlig ut!!! Har ikke plukket bær siden jeg var liten.. Har vært slik vær her også idag. Sylter du bæra til syltetøy?? Eller hva gjør du med dem?
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Blåbæra fryser jeg hele, tyttebær rører jeg ut med sukker, jordbæra rører jeg ut med sukker og frysepulver og multebær røres ut med sukker det også. ) Fryser ett par beger med tyttebær hele, så jeg har til trollkrem. Nam!
blond Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Vi har også hatt en flott dag i dag! Deilig å være ute i bare genser uten å fryse. Pleier ikke plukke bær annet enn rett i munnen. du har plukket tyttebær og multer, antar jeg?
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Multer har jeg sluppet å plukke i år, fått de. Men har plukket blåbær og tyttebær, og laget syltetøy av kjøpte jordbær.
blond Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Da må du lage blåbærpai med vanlijekrem eller kesam med vanlije, mmmm...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 var 1 minus da jeg sto opp i dag, men får eb hælig fin dag det har vært, opp mot 16 grader her også))) har ryddet litt i hagen idag da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå