Gå til innhold

Erfaringene deres med å få en svaak test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 10 dager siden eggløsning, tok en clearblue test med morgenurin i dag. Ganske raskt så jeg en svaak strek, som jeg ser fortsatt selv om den er litt svakere nå enn da jeg tok den.. Men, den er jo så svak at jeg aner ikke om jeg kan tro på den? Har jo hørt at en strek er en strek, men når man sitter med den i hånda blir man usikker likevel. Må vel bare vente, men kanskje noen har efaringer å dele med meg i mellomtiden? Dette er til å bli sprø av nemlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

eg fekk så svak strek på testen at den nesten var kome i boss før eg oppdaga at det faktisk var antydning til strek der... Var då 5 veker på veg, og streken vart ikkje skikkelig tydeleg før eg var ca. 7 veker på veg trur eg. Men, var gravid (har 5 dagar att til termin no :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde svaaak strek, men er gravid. tjohei....

Skrevet

Hei!

Jeg hadde kjempesvak, nesten usynlig strek (som tok lang tid før den vistes) på første test, og nå sitter jeg her med 6 uker igjen til termin! :)

Lykke til - håper den sitter!

Skrevet

Jeg hadde også en veeldig svak strek, men den var nå der :) Jeg testet meg litt tidlig, så regnet ikke med sterkere. Men testen jeg tok en uke etter var helt klar :)

Skrevet

Jeg fikk også veldig svak strek, og dro og kjøpte en cb digital og der kom det opp gravid:) Heheheh! Så her sitter jeg og venter på å hoppe over til 2 trimester.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg begynner å bli litt klokere, tok nemlig en test til etter jobb i dag som var en god del sterkere! Nå ser jeg tydelig en blåfarge i den streken også, selv om den fortsatt ikke er like sterk som den vannrette. Da er jeg vel gravid?! oioioioi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...