lilllespire Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Var 75 kg da jeg ble gravid. Er 175 høy. Så hadde litt for mye på kroppen. Er i uke 25 nå og veier 70 kg!! Har gått ned ca 1 kg pr mnd Hvor mye hadde jeg veid dersom jeg ikke hadde vært gravid?? altså, hvor mye veier baby,fostevann osv osv?? rene slanke kuren dette her!! Har fått beskjed om å legge på meg av jordmor, for hun er bekymret for at barnet ikke får det hun skal. Men jeg spiser som bare det og ikke bare sunne ting, kan jeg love!! Noen andre som går ned i vekt under sv.skap??
venter_nr_2 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jeg har også bare gått ned i vekt desverre. er 175 høy også, og min vekt var i uke 6 på 65kg. og den har rast ned til 52 Jeg har slitt med hyperemisis fra uke 7, så jeg venter bare på at vektpila skal peke den andre veien..... Har aldri brydd meg noe serlig om vekt tidligere, men hadde helst sett at den gikk oppover i denne perioden og ikke nedover.sist la jeg på meg 16 kg.
Mayken Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Forrige svangerskap gikk jeg ned 10 kilo pga hyperemisis, hadde ekstra å gå på da, så ingen krise sånn sett. Denne gangen har jeg klart å begrense det til 5 kilo foreløbig. Får vite av alle leger og jordmor at det ikke er noe fare, babyen får i seg det den trenger uansett, er oss det går utover og ikke barnet. Kan nok stemme for snuppa veide 3635 gram da hun kom til verden. Jeg la på meg alt i alt 5 kilo forrige svangerskap. I dette svangerskapet er jeg fortsatt på minus, er 16+5 i dag.
2 søte små gutter Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Heldige dere, jeg går jo bare opp i vekt og har hittil lagt på meg 25 kg (og hadde endel for mange fra før.....)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Slutt å klag, jeg blir bare lei meg...
shari_z Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Jeg har gått ned under all 3 svangerskapene mine. Nå er jeg 37+3 og er minus 5 kg fra startvekten. Var ganske så overvektig da jeg begynte, så dette er bare fint. Men i de 2 første var jeg normal slank og så ikke ut etter at jeg fikk babyen!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Hva skyldes dette da? extrem kvalme m oppkast? Eller bare går du ned?
lilllespire Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 jeg klager ikke!!! men blir litt bekymret da!!!! er ikke rettferdig at noen blir sur på meg fordi jeg er bekymret, vel??? nei, jeg er ikke kvalm...... Jeg går liksom bare ned i vekt... Gjør ingenting for å gå ned i vekt heller..... Spiser slik jeg gjorde før.
FruMamma med nr 2 Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Jeg har også bare gått ned, 5 kg, men tror jeg er på vei opp nå. Kaster opp litt og matlysten er ikke som før. Den største forandringen er at jeg har lyst på frukt og ikke godterier:) Blir litt potetgull i ny og ned da for å stille salthungeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå