Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 klarer dere å prate åpent om sex?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hva mener du med prate åpent? Hm, ja vi snakker om det. Har nå for tiden sex kanskje 2 ganger i uka.
~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Flere ganger i uka. Ja vi klarer å snakke åpent om det. Vi er faktisk absolutt helt åpne om det begge to, og derfor har vi det helt topp også. Kjemien mellom oss er perfekt Hva med deg da HI?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 HI her. Vi har sex stort sett flere ganger i uka, og snakker åpent om det. Har alltid gjort det også. Grunnen til at jeg spurte var at jeg har så mange venninne som ikke klarer å snakke med parteren sin om sex. De klarer ikke fortelle ting de ønsker eller ting de ikke liker. Og så sitter de og klager på sexlivet. Måtte finne ut om jeg var den eneste som var åpen om dette temaet.
Mille** Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Det varierer hvor mye sex vi har, i snitt kanskje 3 ganger i uka. Noen ganger mindre, noen ganger mer. Vi er veldig åpne på det temaet, vi kan prate med hverandre om alt. )
~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Enig med deg der... Jeg har også noen venninner som klager over at mannen hele tiden vil ha sex, mens de er litt leie innimellom. Da spør jeg dem hva som gjør at de er leie, og får til noen ganger til svar at jeg bare kan vente til jeg har vært i forholdet noen år til, for da forstår jeg. Dette var for noen år siden, og nå har jeg vært i forholdet noen år til, og forstår dem fortsatt ikke...hehe Vel egentlig forstår jeg de vel litt, for jeg tror de er leie fordi de ikke tør være så åpne at de forteller mannen hvordan de vil ha sexen....hehe. Hadde de turt det, så ville kanskje mannen gitt litt mer, i stedet for å ta... Forstår du hva jeg mener? Men jeg vil også understreke at JEG tør være åpen her på bam også...hvorfor tør ikke du det? Det er jo helt naturlig å være åpen om dette i år 2008...eller? ;DDD
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Har sjelden sex, orker ikke. Savner det.
metaMORfose Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Vi har ofte sex - flere ganger i uken, og prater åpent om det. Vi har fra tidlig i forholdet vært tydelige på hva vi liker og ikke, og sammen har vi hatt mye utrolig god sex. Det sies at et dersom en har et godt sexliv så er det 10% av forholdet. Har man et dårlig sexliv, så er det 90% av forholdet. Sex er av livets gleder. ))
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Vi har vel sex ca 2 ganger i uka. Men nå er sambo ukespendler og er vekke fra søndag til torsdag. Vi snakker om sex, men ikke kjempeåpent. Jeg klarer ikke helt å slappe av når vi har sex og tror ikke sambo klarer å slappe helt av med mindre han har kontrollen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 snitt 1 gang i uken, jeg kunne tenkt meg litt mer da, men...hehe:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Varierer veldi, noen ganger 6 gang i uka og andre 1 dag i uka.. spørs litt på hvor opptatt vi er.. Å ja vi snakker åpent om sex:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Vårt forhold dreier seg 90 % om sex. Vi sliter veldig i forholdet, og har kun god kemi på det området Går til parterapi nå da, så det er litt bedre enn det var. skulle ønske vi var like ofte sammen uten å ha sex jeg.
piano♫ Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Et par ganger i uka, tenker jeg. Noen ganger mer. Og ja, vi snakker åpent om sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå