Gå til innhold

Mammatøy for litt overvektige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen kilo for mye, og sliter med å finne mammatøy. Har alltid hatt breie hofter og iriiterer meg at jeg ikke finner noe jeg kan gå med.

Noen som vet hvor man kan kjøpe ammatøy i litt større størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått bukser på Den Kule Mage, og topper i stretch materiale hos H&M og på Lindex.

Skrevet

Jeg er 44-46 i størrelse og fant både endel fin på H&M (måtte prøve mange forskjellig bukser i str XL, for de var veldig forskjellige i modellen, noen fikk jeg ikke på meg engang) og i merket Mamalichious.. Det finner du ofte i barneklesbutikkene som selger Exit/Nameit..

Skrevet

Nettbutikken motherhood.com har stilige, rimelige klær i både små og stor str. Har ikke bestilt selv ennå, men har hørt mange gode erfaringer. Også god guide til str. Anbefaler å ta en titt :-)

Skrevet

zip har strl opp til 56 tror jeg:) fant ei enkel dongribukse der og ei enkel svart, finbukse der:) litt dyrt, men det er verdt det da jeg må ha strl 50, som ikke finnes på andre butikker.. den jeg var på ligger ve leutenhaven i trondheim.

Skrevet

Jeg kjøper på Meg og Magen i Tønsberg, de har klær for alle størrelser og du får god hjelp...av jordmødre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...