lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 med belønning som f.eks klistremerker? Tenkte jeg skulle begynne med noe slikt til lillemor nå siden hun noen morgener har helt tørr bleie når hun våkner, og jeg jo gjerne vil ha henne helt tørr snart. Har bare 10 bleier igjen, og det er jo lov å håpe på å slippe å kjøpe en ny pakke. Tenker på hvis hun skal få klistremerker som belønning, kjøper jeg da en klistremerkebok, limer hun de på et ark eller bare får hun et klistremerke som hun limer hvor hun måtte ønske det?
~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Gjør ikke noe annet enn å gi muntlig ros vi. Jeg vet ikke om det er så lurt å belønne de for å gjøre naturlige ting (er de modne for bleieslutt, så er de det...uten belønning som klistremerker o.l). Og synes heller ikke de skal belønnes for god oppførsel.Det er noe som forventes av de. Jeg er i mot å feks gi skolebarna penger i belønning for god oppførsel på skolen og sånt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Er enig med deg, men tenkte å kanskje slippe det tulle hun har begynt med, at hun ikke vil ta av seg bleia om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå