Gå til innhold

Lite energi, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sovet på dagen siden de første mndene av graviditete. Er 34 uker på torsdag og har mistet ALT som heter energi! Får ikke lov til å gjøre så mye heller pga kynnere, men har jo lurt meg til å støvsuge, vaske og rydde osv da.

Nå blir det bare med tanken. Etter jeg har stått opp og kledd og stelt meg er jeg så trøtt at jeg kan fint gå å legge meg igjen. Nå har jeg tvunget meg selv til å sitte oppe, men kjenner øyelokkene vil bare trille igjen.. Grusomt! Vil ha masse energi nå til å få huset skinnende rent, vaske alt babytøyet, handle inn resten av ALLE de småtingene jeg ikke har fått handlet inn.

Føler jeg ikke har lov til å sove på dagen, tenk om det kommer besøk osv..

Noen andre med lite energi? Og hvorfor blir alt jeg skal skrive her så langt..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt på samme måte. Er i dag begynt på uke 35 og orker knapt å løfte en finger. Bare det å måtte ta en telefon eller gjøre noe med jobben føles helt uoverkommelig. Ligger jo mange timer i sengen hver natt og legger meg somregel ned en times tid på dagen også, men er mye våken og vondt å ligge med bekkenet etc.

Har tenkt litt på om dette er helt normalt. Har to gutter fra før, 7 og 5 år og kan ikke huske at jeg var såpass utafor når jeg gikk med dem. Ønsker bare at gjengen skal forlate huset sånn at jeg kan legge meg eller sitte foran TV noe som ikke ligner meg i det hele tatt. Skal til Jordmor på onsdag og får høre om det er noe jeg bør gjøre. Kanskje jeg har lite av noen vitaminer etc. Mest sannsynelig er det vel bare at feteprosessen som barnet er inne i nå trekker all energi ut av oss og heldigvis er det ikke mange uker igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...