Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Ja, jeg vet at det "anbefales" for å vite når man har eggløsning osv osv... Men har dere tenkt på infeksjonsfaren for hver gang dere putter fingeren opp og tafser der oppe?? Jeg regner med dere vasker fingrene først, men tenk bare på alle bakteriene som samler seg under neglene... Jeg ser egentlig ikke helt vitsen med å drive tappetafsing. Ser dessuten på pernille.info at det anbefales å slutte å sjekke livmortappen når man blir gravid for å unngå å fremprovosere noe som helst. Og da burde man vel strengt tatt slutte etter eggløsning da?
LINDA*** Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Så streng du er da, Turbo! Etter EL er det null tappsing **.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Tappsing ja Driver du med sånt tull da Lara??
wowo Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Man må jo forsikre seg om at man har rene hender og som det står på pernille skal man være forsiktig mellom el og IKM. Er jo greit å bli kjent med kroppen sin og dersom man er veldig redd for bakterier, får man sprite fingrene først.... Men er jo opptil en selv hva en ønsker, jeg syntes det var ok å sjekke og fant i tillegg ut av det tilslutt:)
LINDA*** Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Hehe... Da er det bare å hente Vodka'n å tappse! (og sørge for å ha et alkometer for hånden;)
wowo Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 ha ha ha, ville kanskje holdt det "skjult" for mannen. Ikke nok med at vi bruker masse penger på tester, så skal vi tillegg bruke opp spriten på å tafse på oss selv.... Hmmmm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå