yo** Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 3-åringen min har hatt små røde prikker (ikke mange) på rygg og mage og noen få i ansiktet, men det utvikler seg ikke til blemmer. Det går vannkopper i barnehagen, så jeg er så usikker på om det kan være det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Ingen fagekspert her, men utifra det jeg har lært og hørt, så blir det alltid blemmer ja.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 mine fettere har vært heldige og sluppet unna med "light" versjonen.. Bare en håndfull blemmer/prikker på rygg eller mage...
Møsling Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Det begynner som små, røde prikker, og går over til blemmer etter 1-2 dager. Det kan variere veldig fra barn til barn hvor mye de får. Jeg har hatt 3 omganger med vannkopper i sommer hos mine små, og alle fikk blemmer. Men det var forskjellig hvor de hadde den største ansamlingen av vannkopper. Minstemann på 1 år fikk mest i ansiktet og hodebunnen. Mellomste på 4 hadde noenlunde jevn fordeling, og den eldste på 5 1/2 hadde mest på mage/rygg. Det var fireåringen som hadde færrest til sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå