englebarn x 2 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Noen som vet hvilken tvillingvogn som blir minst sammenlagt?
oo00oo Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Vet ikke hvilken som blir minst, men vi har kjøpt TFK twinner twist og den tar faktisk mindre plass sammenslått en simo kombi vogna som vi har fra før...
gutteklubben grei Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Hmm, vet i alle fall at du ikke kan stole på annet enn breddemålene til produsentene. Ofte har man jo skinn og pledd m.m. i vognene slik at de aldri blir like godt sammenklappet som da produsentene målte vogna...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Vi har Carena, trehjuling. Skal brukes som søskenvogn. Den passe akkurat inn i en VW Passat,på lengden . Ikke noe problem med bredden .
Randis Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 OTH sin tror jeg jeg husker var den minste. Iallefall i bredde, men om den er liten sammenlagt, det husker jeg ikke.
mor_til_2_84 Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Er heldig som har stor bil jeg! Har til dags dato ikke bekymret meg for str på vogna. Hadde trillet rundt på en vogn i 1 år. Så skulle vi ut på tur i bilen til ei venninne. Ble et evig knot siden jeg aldri hadde lagt sammen vogna før. he he
englebarn x 2 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Heldig der, men ettersom det er billigere med ny vogn enn ny bil kjører vi fortsatt rundt i personbil. OTH er for lang, Vi har TFK fra før, mulig vi må ha den eller EW for å få en fornuftig sammenleggbar vogn.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Vi har en carena tvillingvogn som blir knøttliten og helt flat. Går fint i bagasjerommet på bilen vår (ikke stasjonsvogn) og når minste er ferdig med bag, så har vi nokså god plass til annen bagasje/handleposer i tillegg. Husker ikke navnet på vogna (bare merket), men god er den ;-) Vil også tro at phil&teds søskenvogna er god, men vet ikke om den kan brukes til tvillinger med to bagger.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Det er ikke trehjuling-carenaen, det er fire hjul (de forrerste svingbare). Det er reklame for den i siste (eller nest siste) foreldre og barn-bladet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå