Lillepusen-78 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Ser at du er 11 dager over termin.... Jeg er 14 dager. Bare lurer på hva som skjer videre med deg ifht kontroller og igangsetting? Jeg var på kontroll på føden fredag og i dag. Skal igjen tirsdag. Fikk inntrykk av at dersom alt fortsetter å se fint ut, så kan jeg gå en uke til..... :-( Ble flyttet fra 19.09 som menstermin til 07.09 på ul. Ble du flyttet noe? Venter og venter så jeg blir gaaaal snart ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå