Alle gode ting er tre + en til Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Min ligger på tvers.... I mine to forrige sv.skap snudde babyene seg med hodet ned i uke 28, må si jeg lurer litt nå...!
mamarama og lille banan Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jeg er førstegangs, og i uke 32 lå babyen min i hodeleie. men jm mente at det hadde lite å si, for han kunne likså godt snu seg etter fem minutt. jeg lå selv i seteleie, og ble tatt med keisersnitt, så jeg er spent på 36 ukers-kontrollen neste uke...men det kjennes ut som han fortsatt ligger i hodeleie. husk at du som flergangsfødende har litt mer plass til babyen, og så tidlig som uke 31 har nok babyen litt tumleplass enda
stinky-monkey Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Babyen min lå også på tvers når jeg var hos jordmor forrige uke (var da i uke 29). Men hun sa at babyen kan snu seg mye enda, siden dette ikke er førstemann, for da er livmora mye mer tøyelig. Men jeg syns også å huske at med alle de andre 3 så lå babyen med hodet ned på denne tiden... Men det er jo lenge igjen enda, heldigvis, så babyen har god tid til å snu seg med hodet ned :-) Tror ikke jeg ville begynt å bekymre meg for det allerede ;-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg var på kontroll i uken som var (30+1) og da hadde babyen hodet ned.
AO3 Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Min har hatt hodet nede på alle kontrollene siden jordmor begynte å sjekke... Rundt uke 30. På UL i uke 25 var også hodet ned.
sullemor Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Min satt fint i bekkenet i uke 31. Nå ligger han med hodet godt nedi bekkenet i uke 40. Han snudde seg på ett eller annet tidspunkt før uke 38.
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Her satt han i seteleie i uke 31,men snudde seg uka etterpå - har ligget i hodeleie siden det.Men romsterer veldig i kveld (34 uker) så håper ikke det er snuing på gang.....Kan godt holde seg i hodeleie nå : )
Gjest Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Hun har ligget med hodet ned siden uke 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå