Gå til innhold

Hvilket leie har/hadde babyene deres i uke 31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ligger på tvers.... I mine to forrige sv.skap snudde babyene seg med hodet ned i uke 28, må si jeg lurer litt nå...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er førstegangs, og i uke 32 lå babyen min i hodeleie. men jm mente at det hadde lite å si, for han kunne likså godt snu seg etter fem minutt. jeg lå selv i seteleie, og ble tatt med keisersnitt, så jeg er spent på 36 ukers-kontrollen neste uke...men det kjennes ut som han fortsatt ligger i hodeleie. husk at du som flergangsfødende har litt mer plass til babyen, og så tidlig som uke 31 har nok babyen litt tumleplass enda :)

Skrevet

Babyen min lå også på tvers når jeg var hos jordmor forrige uke (var da i uke 29).

Men hun sa at babyen kan snu seg mye enda, siden dette ikke er førstemann, for da er livmora mye mer tøyelig.

Men jeg syns også å huske at med alle de andre 3 så lå babyen med hodet ned på denne tiden...

Men det er jo lenge igjen enda, heldigvis, så babyen har god tid til å snu seg med hodet ned :-)

Tror ikke jeg ville begynt å bekymre meg for det allerede ;-)

Skrevet

Jeg var på kontroll i uken som var (30+1) og da hadde babyen hodet ned.

Skrevet

Min har hatt hodet nede på alle kontrollene siden jordmor begynte å sjekke... Rundt uke 30. På UL i uke 25 var også hodet ned.

Skrevet

Min satt fint i bekkenet i uke 31. Nå ligger han med hodet godt nedi bekkenet i uke 40. Han snudde seg på ett eller annet tidspunkt før uke 38.

Skrevet

Her satt han i seteleie i uke 31,men snudde seg uka etterpå - har ligget i hodeleie siden det.Men romsterer veldig i kveld (34 uker) så håper ikke det er snuing på gang.....Kan godt holde seg i hodeleie nå : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...