Gå til innhold

Hva gjør dere når det er helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sitter bare hjemme, dødskjedelig. Vil helst reise bort, siden vi bor på landet, og det ikke skjer noe her. Men mannen min vil helst være hjemme og sitte i sofaen han... Noen tips til hva vi kan finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, nå vet jeg jo ikke hvordan dere bor da, men..

Er jo mye å finne på hvis man bruker fantasien litt.. :o)

Vi varierer mellom leke i gata hjemme, eller være inne å leke, ha besøk av unger med foreldre, dra ut ved sjøen så lenge det ikke er vinter, reise i svømmehallen.. Lekeland, bondegård, fiske, tur i skogen, besøke familie osv.

Og dere kan jo dra på en weekendtur til et eller annet sted..

Skrevet

Lørdagen er vår -kose- dag.. (siden jeg er i perm blir husvasken gjort på fredagen, så slipper hvertfall det.. :) )

Da er vi i byen, storhandel, lager god mat, har besøk av venner med barn.. Ser film, spiller brettspill, bare slapper av med familien.. Litt sånne ting.. :)

På søndagen tar vi det med ro, da lager vi god frokost, så tar vi med ungene og kanskje venner med barn på en tur i skogen, svømming, piknik med fotball.. Div slike ting.. :) Bare fantasien som setter grenser.. :) prøver og finne på ting som er koslige, hyggelige, sosialt..

Skrevet

Kommer jo litt ann på hvor stor barnet deres er. Vår sønn er nå 8 mnd, og i helgene går vi ofte tur til en lekeplass, eller bare rusler rundt mens han sover i vogna. Går av og til på kafe, og drar av og til på dagsturer til byer som ligger i nærheten. Men vi har også late helger, der vi kun er hjemme

Skrevet

Vi har hus og hage, og helgene går med til jobb, jobb og atter jobb. For da skal alt gjøres, for i uka er det jo minimalt med tid.

Skrevet

Her har vi hest på landet- vi bor i byen. Den rir vi på og kjører med. Mor og to barn. Far er tilskuer med babyen. Om kveldene spiller vi spill med de, lager ting. Feks nå har vi beynt med julegavene. VI scrapper album og kalendrere til besteforeldrene til jul. Pluss at vi lager endel ting, maler og syr.

Dette gjør jeg og barna også uavhengig av mannen. Han liker å slappe av i helgene, han backer oss i alt vi gjør- bare vi lar han få lov å slappe av når han trenger det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...