MaMmAnÅtiLtO Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg sluttet på p piller i slutten av juli eller begynnelsen av august, hvertfall sist jeg hadde mensen. Men har enna ikke fått mens, og har hatt utrolige mens murringer, ømme bryst og en utrolig ekkel metall lignende smak i munnen lenge. jeg tok en test for en ukes tid siden og den var negativ. men jeg tror fortsatt kanskje jeg er gravid. jeg har fortsatt også mens lignende smerter men som kommer og går... Jeg skal ta en ny test evt imorgen, men jeg er litt redd/spent. For dette er/var så lite planlagt som mulig. poenget her var egentlig at jeg skulle begynne på nye p piller neste gang jeg skulle få mens.... men jeg har jo ikke fått den enna!! Hva tror dere? noen som har opplevd lignende og er eller ikke er gravid???
gutteklubben grei Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg sluttet med p-piller og tok positiv test seks uker etter så det er klart det er mulig... Hva hadde du trodd? Tror jeg fikk eggløsning ca fire uker etter at jeg sluttet på pillen.. Her var det veldig planlagt og ønsket :-)
Månefeen ♥ Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Hei! Mensmurringer kan jo også være fordi du venter mensen, og ømme bryst fordi kroppen din venter på mensen. Siden du har gått på pillen er det en forandring for kroppen å slutte på den, og få ordentlig mens igjen. Selv gikk jeg på p-sprøyte å sluttet for 5mnd siden, kjente veldig på kroppen da jeg fikk første ordentlige mens! Pms delux På en annen side, samme symptomer som graviditet. Selv testet jeg positivt kun 8dager etter EL. Ikke 100% planlagt (vi skulle egentlig vente litt) så vi var til samtale hos legen om vi skulle beholde eller ikke. Som legene sa "det virker som barnet kommer til å all mulig form for kjærlighet, OG dere brukte jo ikke noen annen form for prevansjon" Vil sende det budskapet til dere også, høres ut som en kjent situajon! èn ting til.. jeg testet en ekstra gang alene uten samboer, så tenkte jeg "enten blir jeg veldig glad for positiv test og skuffet om den viser negativ (da beholder vi), og om det er omv så beholder vi ikke". Ble veldig glad da det var to enda sterkere streker. Kanskje du kan teste deg selv litt med de tankene? Blir du skuffet eller glad når du ser resultatet neste gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå