Gå til innhold

Jippi...Fødeklar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joho, i dag er jeg fødeklar :-) Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kommer inn på min side, sånn at jeg kan sette fødeklar bak nicket mitt. Jeg som har sett fram til det siden 1.trim :-)

Mens terminen var i går, så det er vel lov å håpe at snuppa kommer litt før ul termin. Må vel si at jeg ikke stoler helt på om den er riktig, føler selv at jeg ligger litt forann skjema...

Har den siste uken har vonde kynnere, som kommer i tak, med jevne mellomrom. Tar skikkelig i ryggen og trykker nedover, men så går de over etter et par timer. Har hatt mye utflod i det siste, som nå har utviklet seg til mer slimaktig gugge, så slimproppen er kanskje på vei til å gå..??? Konstant nedtrykk, og en spesiell luft/mens smerte følelse i magen, så mulig det er noe på gang snart.

Snuppa er festet og klar til "utskyting", så nå er det bare å vente på at kroppen skal gjøre sin jobb, så skal jeg heller presse som en Gud når den tiden kommer :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fødeklar-status :) om 3 dager er jeg det også! Spennende tider :) Hos meg er det i grunnen ingen tegn på at fødsel nærmer seg, snuppa har hodet ned men er ikke festet.

Jeg irriterte meg sånn over det med "min side" som ikke funker at jeg rett og slett registrerte meg på nytt med min andre e-postadresse. Merkelig at ikke de kan få ordnet opp i dette, er jo SÅ mange som ikke kommer inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...