Gå til innhold

Noen her som fikk mage etter uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som fikk mage etter uke 20?

hvilken uke viss til?

eg er 17+6 uker idag og magen min viser berre LITT etter at eg har lakt meg ned og sovet en stund, f.eks om morningen, men viser berre når eg ligger. Har så lust på mage før uke 20 :P er så utolmodig.. Førstegangs er eg også.. Magemusklene har heller ikke begynnt å dele seg :(

Fortell hvordan dere er som fikk mage etter uke 20 :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Jeg fikk ingen synlig gravid mage før etter uke 20. Husker ikke når den visste bittelitt...rundt uke 21-22 tror jeg. Er nå på slutten jeg har vokst mest selv om jeg ikke er særlig stor fremdeles så har jeg en skikkelig gravidkul ...det kommer etterhvert:)

Hadde det foresten helt likt første gang med nummer 1...

Skrevet

fikk just mage for et par uker sia. ikke det engang.. da poppet den bare ut.. halvanne uke siden tenker jeg.. å jeg er 25+5.

Skrevet

Min mage begynte å synes litt rundt uke 19-20. Tror ikke noen som ikke visste jeg var gravid hadde sett det, men vi så det hvertfall da. De fleste synes det var ganske tidlig:)

Skrevet

Med en gang jeg ble gravid så fikk jeg litt mage, som de fleste gravide gjør, men det var bare luft og vann osv.. Magen forsvant i 1. tri og så kom den ikke tilbake før uke 25!

Skrevet

Magen min kom litt etter litt etter veke 25. I veke 20 viste det så godt son ingenting - såg kanskje bittelitt lubben ut, men ikkje nok til at nokon la merke til det. Først i veke 30+ byrja folk og lura på å om eg kanskje var gravid...

Skrevet

Jeg fortalte ingen at jeg var gravid før uke 21 og da trodde de nesten ikke på meg, ettersom det ikke vistes. Fikk såvidt mage rundt uke 30 og har nå en litt under gjennomsnittlig stor mage til å være i uke 38.

Skrevet

Tror ikke jeg begynte å få noe særlig mage før i uke 24-25.

Selv nå, i uke 29, er det ikke mye å snakke om egentlig. Hvis ikke jeg hadde gått i så tettsittende klær kunne det likegjerne ikke syntes at jeg var gravid for de som ikke kjenner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...