Gå til innhold

I går var det to uker siden jenta vår døde...


Kjærlighet <3

Anbefalte innlegg

Hun ble bare 14 dager gammel.. Jeg føler meg så tom og livløs selv, alt er et ork. Vil aller helst bare ligge under dyna og sove. Men vi har to andre barn på snart 4 og 2,5 år som trenger meg/oss... så vi må stå opp om morgenen, vi må lage middag og kjøre til og fra bhg. Derfor må vi også treffe andre mennesker..jeg som helst bare vil gjemme meg, hvertfall mesteparten av tiden. Jeg savner henne så masse og skulle gjort hva som helst for å få holde henne en gang til! Jeg skulle gjort hva som helst for å få beholde henne. Jeg er jo mammaen hennes, det er mitt ansvar at hun har det bra, og jeg skulle krevd mere av legene..kanskje kunne de reddet henne om hjertefeilen hadde blitt oppdaget tidligere. Hvorfor krevde jeg ikke mer utredelse, hvorfor slo jeg meg til ro med det legene sa, hvorfor stolte jeg på dem?!?!?!

 

Tanken på å få en til baby blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. Det får jeg igjen litt dårlig samvittighet for, det er jo så tidlig..

Det er så mange tanker som svirrer, for og imot. Rett eller galt..

Men orker kroppen og familien et svangerskap til? Orker jeg flere nye mnd med oppkast, bekkenløsning og diverse andre plager?! Tenk om et eventuelt nytt barn også blir født med en hjertefeil og heller ikke får tilbud om operasjon. tenk om vi på nytt må begrave det kjæreste vi har?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg. Det er så trist å lese om jenta dere mistet. Jeg måtte selv avbryte svangerskapet med jenta mi i april pga alvorlig hjertefeil og mellomgulvbrokk. Var da 26 uker på vei. Vil tipse deg om englesiden.no (eventuelt com). Her møter du andre som har opplevd det samme som deg, det er et lukket forum. Jeg har hatt stort utbytte i sorgen av å være der. Sender deg mange gode klemmer. Send meg gjerne en PM hvis du føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så trist å lese historien din,ord strekker ikke til....vondt å lese om deres store sorg.

 

Englesiden er jo absolutt noe og håper du finner noen å snakke med .

 

Klem fra nord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...