ungmortil3 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har vært litt rundt på forsjellige nettsider og prøvd og finne den "beste" vogna. Har bestemt meg for at det skal være en duo vogn som senere kan bli sportsvogn. Sett litt på en amaljunga vogn som heter edge duo combi, syntes denne så utrolig fin ut og hørtes ut som den hadde mange bra funksjoner. Noen som har noe efaring med emaljunga vogner?
mamarama og lille banan Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jeg har kjøpt denne - men har jo ikke fått brukt den ennå da. men søsteren min har den litt enklere modellen emmaljunga smart duo, og er veldig fornøyd. jeg har prøvd denne, og det er derfor jeg også kjøpte duovogn fra emmaljunga. babyen kan bruke liggedelen til h*n er ca. 8 mnd, og det er jo veldig praktisk. sittedelen er jo også fullt brukbar til å sove i. ulempen med slike vogner er jo at sittedelen kombinert med understellet blir tyngre enn sportsvogner med tre hjul. men så er den mye mer stødig og. dessuten har emmaljunga-vogna mange fine detaljer, som at liggedelen har voggefunksjon, og har åpning for lufting - nesten som air condition, hehe anbefales! dessuten er jo vognene veldig pene å se på også
Lykkepålandet Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Har ikke erfaring men lurer på noe selv. Vognen ser veldig fin ut. Men er den ikke veldig stor når man har slått den sammen? Får man plass til den i en vanlig personbil?
mamarama og lille banan Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 vi har en stor stasjonsvogn, og der er det bare å klappe sammen understellet, og det er plass til den i bagasjerommet med bagen oppå. veldig lettvint søsteren min har en mindre personbil, med "lukket" bagasjerom. de legger sammen understellet og har det baki, og så har de liggedelen i baksetet. tror det blir liten plass til begge deler baki, i hvert fall hvis de har med seg bagasje. hvis du skal se på vogna, kan du be om å få prøve å få plass til den i bilen, slik at du får testet det før kjøpet.
line## Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Vi har denne vogna og er veldig fornøyd med den. Eneste minuset er et den er ganske tung (ikke å trille!) og stor når man legger den sammen. Nå har vi en Caravelle så det er ikke noe problem for oss, men i en vanlig sedan blir det trangt, i mange biler får man ikke plass til mer enn understellet inni bagasjerommet. Snuppa vår er et og et halvt år nå, så vi bruker sportsdelen, og den er veldig romslig og god. Fin både å sitte i og å sove i.
ungmortil3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Hvor har der kjøpt den dere som har den. Hørt at det lønner seg og dra til sverige og kjøpe den, sparte vell 1.000 på den eller noe der. Bor jo i Sandefjord så blir jo til at jeg ta sandefjord - strømstad båten. Noen som vet om noen butikker som selger den der noe sted?
annemor80 Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Kattis babyshop i strømstad! Det ligger ute der som systembolaget er... Vanvittig bra service og kunnskapsnivå der, kan absolutt anbefale butikken!! Og du sparer 1-2000 på å handle der.
*Lykkeliten* Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Vi har også den vogna.. Vi kjøpte den fordi den var solid og ikke minst fin. =) Han sov i baggen til han var ca 9mnd.. Og nu bruker vi sittedelen, han er 2år og kan fortsatt sove i den.. I tillegg er det god plass til vognpose..=) Fjæringa kunne vært hakke bedre.. Men ellers kjempe fornøyd..=)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Kjøpte den i 2006, og har brukt den i to år til storebror nå. Er veldig fornøyd! Storebror har nå fått seg sovevogn til bhg (også en emmaljungavogn), Mini skal overta edgevogna når han kommer ut - den står klar med bagdelen på igjen:-) Den er solid og stødig, kommer fram overalt med den - i skogen (i gjørmete traktorspor!), på snø, på grus osv osv. Eneste minuset er, som nevnt over, at den er ganske stor sammenlagt - men det er ikke noe problem så lenge man har en bil som har plass;-) Og så skader det jo ikke at den er veldig fin å se på!
ungmortil3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2008 Har hørt at det er noen understell på enkelte vogner nå som har klikkpå efekt eller hva jeg skla kalle det som passer til besafe izisleep. Har noen av emaljungas understell dette? Skal jo kjøpe edge duo combi, er tre understell til den vognen man kan velge imellom, noen av de tre som har det?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Vi har bestillt denne til vår første. Vi har også bestillt emmaljunga bil sete (+ base) med adapter til sportsunderstellet. Tror det er kun Emmaljunga sine bilseter som kan festes på Emmaljunga sine vogner. Gleder meg til vi får den!!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Har den vogna, og den er helt suuuper !! eneste minuset, er som nevnt over her, at den er litt tung, spes hvis du valgte med sportsunderstell... men, den er så stabil, lun og GOD å trille på all slags underlag, at d veier opp for vekten....) bag'en er stor og god, får plass til tykk, tykk pose om du får vinterbebiss. jeg fikk d sist, og hadde en kjempestor og god saueullspose i... hadde ikke fått plass i andre bager;) kanskje bare Simo sin er ikke annet å si en at dere har gjort et superkjøp ! har ikke spes stort bagasjerom selv, d er mer romslig i høyden enn bredden, på en måte, men selv jeg klarer å smelle vogna rett inn uten å sette den på høykant......da vil jeg tro at "alle" klarer d hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå