moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg ble med i mødregruppe når vi flyttet hit. Det er på kveldstid og bare for mødrene til barna født i 2005. Ellers er vi 4 venninner som alle har barn i bhg alder som møtes 5-7 ganger i året, også på kveldstid.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Nei, har vært med i en barselgruppe, men vi har bare hatt 2 treff på helsestajonen,den ene gangen var vi 2 som kom og den andre gangen var vi vel kanskje alle. husker ikke engang. Vi har gått på babykafe'. Og babysvømming hvor det er litt sosialt etterpå med kafe' og slikt.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ikke annet enn på helsestasjonen, på ca annenhver kontroll. Ellers møter jeg nå naboer og venner med barn med (u)jevne mellomrom.
~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Nei...men jeg har flere venninner med småbarn, og vi treffes jevnlig
blond Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Har aldri vært medlem av noen organisert gruppe, men ble kjent med andre mødre til barn på min babys alder en gang i tiden og vi har holdt kontakten siden.
Raych Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Ja, både med eldstejenta og minstejenta. Med eldstejenta var jeg med i 2 barselgrupper, og den ene møtes fortsatt med litt ujevne mellomrom. Jenta er nå 4 år. Med minstejenta hadde vi en barselgruppe fram til i sommer da ungene var 1 år. Vi møttes en gang i uka hjemme hos hverandre. Vi er blitt skikkelig gode venninner og kommer nok til å holde kontakten framover. Grunnen til at vi ikke treffes så ofte lenger er at 2 av dem (vi var 4 til sammen) har flyttet med familiene sine til utlandet for en periode på 3-4 år. Vi 2 siste treffes fortsatt med våre to jenter, men ikke så ofte som før. Den siste barselgruppa hadde også treff med bare mødrene. Vi hadde både julebord og sommeravslutning for oss mødrene. Kjempekoselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå