Gå til innhold

i går kveld - i natt og formidagen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går begynte æ og få så intense luft smerter i magen og puttra og feis så det joma etter og fortsatte utover natta, i dag sto æ opp og følte at magen var litt bedre men neida lufta og gassa som bare det og nu har æ så intense smerter i magen og underlivet, kvalm har æ ikke vært på noen uker nå men i dag e kvalmen dær og har spydd som bare det uff dette er ikke bra. føler mæ bare så eneri laus og smertene gjør meg redd og sikkert uvel, har ikke hadd noe blødninger.

mått bærre få det ut.

noen som har hatt det lignende? hva kan det være ? er det noe vits og ringe lægevakt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du er gravid bør du ringe legevakt. Om ikkje får du ta deg ein paracet og håpe på lysare tider.

Avrundar med eit hett tips; Store bokstavar, punktum og ingen dialektskriving ,så får du truleg fleire svar.

Skrevet

du sitter hær og sier skriv ikke dialekt da får du mere svar osv, så sitter du faen mæ og skriver dialekt selv og ikke bare hær men i tråder du selv har startet

har du hørt om dysleksi ?? tydlig vis ikke så fan ikke rakk ned på skrive måten til folk og i hværtfall ikke dialekt for det gjør du faen meg selv å

Skrevet

No får du svar frå endå ei som skriv og brukar nynorsk. Det er ei målform, ikkje ei dialekt. Berre til opplysning. Eg skriv ikkje slik eg snakkar, eg skriv nynorsk.

Og dersom du har sterk diarè, og er gravid, så bør du kontakte legevakta. Dette fordi diarè kan setje igang fødselen(framkalle rier), i siste del av svangerskapet.

Skrevet

Hehe, sier noe om norskundervisningen i dette landet når folk skriver dialekt med den største selvfølgelighet, samtidig som de er ute av stand til å kjenne igjen de norske skriftspråkene:-D Det er ikke dysleksi, det er ren uvitenhet. Jeg har dysleksi selv, men skriver ikke på dialekt av den grunn. Å melde seg ut av samfunnet ved å selv definere sitt eget skriftspråk vil jeg tro bare øker vanskene vi dyslektikere har.

Skrevet

Til din informasjon så veit eg ein del om dysleksi, men eg var ukjent med at det resulterte i trang til å skrive på dialekt.

Som andre også påpeiker; nynorsk er ikkje ei dialekt, men eit skriftspråk. Dette burde du vel strengt tatt ha fått med deg tiltrass for dysleksi. Du veit at dysleksi kan ikkje unnskylde generell inkompetanse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...