Gå til innhold

Nettside med fritidsklær for voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noe bra på den fronten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ellers har sparkjøp.no fint ulllundertøy til voksne og helt greie tjukke gensere og camo-pants til å gå i skogen med. hehe. Ellers er det jo alltid en slager å kjøpe av disse bodene som dukker opp over alt på høsten med jaktklær og slikt.

Skrevet

Hvis du virkelig skal ha tøy som kan brukes i skau bør du heller reise på wistex etc. De klærne som ellos og sparkjøp selger er mange av de som trekker til seg vann istedenfor å være vannavstøtende. Har prøvd ett par av de, men handler kun på wistex (gaupa klær) eller på xxl (fordi gubben jobber der og de har stormberg)

Skrevet

har ikke prøvd de fra sparkjøp jeg altså, så mulig trassetrollet har rett her. ulltøyet er helt greit iallefall. ;D Har militærbukser/arbeidsbukser fra militæret kjøpt på overskuddslager jeg og de er iallefall helt suverene. hehe.

Skrevet

Takk for svar damer:) Skal sjekke ut litt. Tenkte i forhold til skog, fjell osv ja.

Skrevet

Min erfaring er at det er ikke alltid det dyreste som er best. Bergans er noe dritt på vinterstid hvis man skal sitte ved bål. Både jakke og bukser smelter veldig fort uten at du egentlig er borti noe..

Jeg har handlet MYE jakt/friluftsklær. Kommer akkurat hjem fra en tur på skauen. Dersom du ikke skal gå i veldig vått terreng egner buksene fra gaupa seg kjempegodt (har en grønn en med fòr i på meg nå som er favoritten) Dersom du skal gå i vått terreng ville jeg heller anbefalt deg å invistere i en goretex dress! De er dyre, men har en sinnsykt bra holdbarhet!

Skrevet

P.S. Husk "undertøy" som puster, som (S)tinkerbell sier, ullundertøy eller syntetisk fra bavac.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...