Gå til innhold

A-hus?


Spireline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også fått plass på A-hus, var de badekarene som lokket meg...:-D

Merkelig prioritering ja..:-S

Men det blir sikkert bra med alt nytt og fint...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på Ahus, spennende med nytt :) Fødte sist på gamle Ahus. Veldig fornøyd!

 

Jeg hørte forresten en dame som sa at nye Ahus BARE skulle være ett fødested for de som skulle føde uten smertestillende...

Dette syntes jeg hørte veldig rart ut, jeg mener og tror at ett så nytt og stort sykehus som Ahus vil ha flere typer "behandling" å gi de fødenede.

Men mulig de har en avd. for de som ønsker å prøve å føde uten sm.stillende.. Noen andre som har hørt dette ?

- Hun jobbet forresten som spe/barselpleier på Bærum sykehus- uten at det egentlig har noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også föde på A-hus. Stas å föde på nytt sykehus. fornöyd over å föde i Mars og ikke i Oktober (mitt i flyttkaoset. Nå får de mulighet å komme seg tilrette på avdelningen. Gleder meg til 3D ultralyden som i fölge avisreportagen skal finnes på nye sykehuset.

Tror nok du har fått feil informasjon ang smertelindring. Mulig de forespråker ikke medikamentell beh?? Men de har ett godt utvalg av medikamentell behandling.

Her er linken til sm beh på A-hus sin web side.

http://ahus.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=788&I=13352

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke linken din til å fungere, skrollan, men jeg sitter også med den oppfatningen at dette er et sykehus med alle tilbud når det kommer til smertebehandling. De har jo lagt opp fødestuene på en måte som skal få den fødende til å slappe av og slik at hun blir oppmuntret til å føde på en måte som passer henne best, men de har jo faktisk alle muligheter der. Det er jo ikke som om anestesilegen nekter å komme dersom noen skriker etter epidural ;-) Lystgass har de jo også der, i motsenting til gamle A-hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått plass på ahus, har termin 18. mars foreløpig. Mitt andre barn, fødte på ahus sist også.

Badekar er topp, min sønn ble født i det på gamle ahus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...