Lotta med novembergutt Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Sikkert ikke lett å beskrive følelsen, men det går kanskje ann å prøve? Jeg har vanvitttige stikkinger nederst i magen/øverst i skjeden når jeg står eller går. Føles på en måte som om babyen faller ned i det jeg reiser meg opp, også starter stikkingen ... Tenkte kanskje det var dette som var nedpress, men kan ikke si jeg føler at det presser spesielt nedover heller ...
Mayken Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hos meg kjennes det rett og slett ut som om ungen er på vei ut. Presser nedover, underlivet føles tungt, tenker: hvis jeg presser nå, kommer ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå