LilleTrille med en tulle Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg gjorde noe som var skikkelig FY-FY:P Jeg tok en el-test i dag, fordi jeg går å venter på å bevise at jeg ikke har el. Tror ikke jeg har fått kroppen ordentlig inn i vanlig syklus etter pille slutt, mener selv jeg bare har hatt to el og ikke fem som jeg burde ha hatt. Uansett- skulle sammenligne denne el-testen med de andre, for syntes den hadde blitt svakere, vet ikke om det har noe å si, fordi den har jo aldri vært knall sterk. Hvertfall, denne var svakere enn de andre, men de hadde jo ligget i søppla på badet noen dager da:S og så kunne jeg jo ikke dy meg fra fra å se på graviditetstest jeg tok for ca 5 dager siden, som nå var blitt positiv=P Så nå skal jeg ta en til snart-men tror nok det bare er kvaliteten på billigtestene som er litt rar for har aldri fått positiv på andre tester etter en stund. PS. høres kanskje litt ekkelt ut at jeg har de liggende i søppla, også tar de opp, men det er bare søp¨pla på badet og der ligger det bare tomme do-ruller+ evt pads, og disse testene i de rosa og grønne posene sine;)
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Trodde det var slik at man ikke skal se på tester som er mer enn 5 min. gamle for da kan de gi falskt pos.?
LilleTrille med en tulle Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg det var det jeg mente med fy-fy=P vet jo at man ikke skal det, men kunne ikke la være. Hi hi. Men man har jo lest om alt mulig rart her=P folk som fikk positiv etter tid og var gravid osv. Men tester senere idag, og da er det nok negativ og sikker=)
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Uansett, lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå