Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 http://www.side2.no/mote/article2231104.ece jeg venter nok en stund før jeg har handlet denne..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jaja om du syns vogna va fin så kos deg masse men det dær e ikke noe æ kommer til å putt nurket mitt oppi
Frøken Løken Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Er det ikkje berre eit regntrekk då?
termin 6 mars Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 he he, d var en fancy vogn. synes de nyeste vognene som er på markedet er så små jeg. rart at ikke folk tenker at barnet skal få størst mulig plass i vogna. men det var jo et farkerikt regntrekk da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå