~sjiraff~ Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Takk for alle råd og tips ang. kake. Den store kakedagen var i går, og resultatet ble ikke så ille ) Snuppa var hvertfall strålende fornøyd, og på avstand ble alle andre imponerte også ;o)
Mom2Two Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hei du!!! Har lurt veldig på hvordan det gikk:) Så bra at den ble fin da! Til syvende og sist er det nå viktigs at prinsessa ble fornøyd! Du er sikkert som meg, super selvkritisk. Den ble sikkert kjempefin:-)
~sjiraff~ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Hehe... nei jeg er nok dessverre ingen kakepynter. Er ikke så god på småplukk. Men utifra mine forutsetninger så ble den bra. La bilde av den på profilen min. Satte på flis og en askepottfigur ved servering. Men cacas fargene skilte seg fra smørkremen. Er det vanlig? Altså den grønne og svarte så ble det hvitt og svart/grønt side ved side og ikke ordentlig blandet.
Mom2Two Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 HALLOOOOO?!?!?!?!? Den var jo KJEMPEFIN!!!!!!!!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv:-) Hva mener du med at de skilte seg fra smørekremen? Var de blandet i smørekremen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå