Gå til innhold

Noen her som har fått mage etter uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fått mage etter uke 20?

hvilken uke viss til?

eg er 17+6 uker idag og magen min viser berre LITT etter at eg har lakt meg ned på å sovet en stund, f.eks om morningen, men viser berre når eg ligger. Har så lust på mage før uke 20 :P er så utolmodig.. Førstegangs er eg også.. Magemusklene har heller ikke begynnt å dele seg :(

Fortell hvordan dere er som har fått mage etter uke 20 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 24 nå, magen synes litt.. Ser mer ut som litt ekstra flesk på magen.

Fikk oppblåst mage i starten, uke 11 ga vel den seg, den her er like "stor". Flere andre forteller meg at magen på førstegangs pleier ikke alltid å komme før i uke 32+, men da kommer den som en ballong...

Skrevet

Hei hei. Er førstegangs jeg også. Var oppblåst i starten, og følte meg halvfeit ca frem til uke 20. Hadde ikke noe særlig kul på ord ul heller, men jordmor var fornøyd hun. Nå siste to ukene er det plutselig kommet kul her hele døynet. Alle bryter ut, åhhj du har jo fått stor mage jooo. Hehe, jeg syns den ikke trenger å vokse mere nå =) Ikke mye hvertfall, å jeg er i grunn ikke veldig stor. Den kommer nok,men jeg også var utolmodig. Er først nå jeg føler meg skikkelig gravid, med dagelige spark og kul på magen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...