Gå til innhold

Kva er dette? Kynnere? Rier? Noken som kan hjelpe?


Gjest

Anbefalte innlegg

(same som 3.tri)

 

I går når la eg meg forholdsvis seint(halv1), og var dødstrøtt. Sovna fort, og sov som ein unge! ...i allefall fram til 3 - halv 4 tida. Då vakna eg av ubehag i korsryggen og såkalla mensmurringar i magen.

Magen vart hard, omtrent som når eg vanlegvis har kynnerar, men i staden for å vare lenge slik som dei pleier å bli (på meg i allefall), så gav dei seg etter ei lita stund (1minutt eller 2 kanskje, skjekka ikkje varigheita). Syntest det var så mange slike samantrekningar, så for å ha noke å gjere (fikk ikkje sove, pga ubehag) tok eg tida mellom 3 av dei, dei kom med 4minutts mellomrom.

Eg tenkte at det var litt pussig, men la meg til for å prøve å sove. Det gikk ikkje. Eg var veldig trøtt, så er litt vanskeleg å vere sikker, men eg syntest det vart meir ubehageleg og gikk over til milde smerter i korsryggen og sterkare murringar. Uansett kva sovestilling eg prøvde, så var det like ubehageleg.

Etter ei stund med misslykka soving gav eg litt opp, og tenkte å ta tida igjen (klokka var rundt 4). Då kom dei med ca 4min mellomrom, men det kunne variere frå 3-6minutt, som oftast var det 4min mellom. Tok då tida på dei i 3kvarter. På dette tidspunktet må det ha blitt verre enn då eg først vakna, for no var det ikkje ubehageleg, det var vondt.

Så bestemte eg meg på ny for å prøve å sove og laga meg ei varmeflaske, for å prøve å lindre smertene. Fikk kvilt litt, men ikkje sove. Halv 6 gikk eg og tok ein dusj. Det hjalp mot smertene. Etter ein laaang dusj gikk eg til sengs igjen. No var det ikkje så gale "vondter" lenger og sidan eg var så trøtt, så sovna eg.

Sto opp litt over kl.10, og no kjenner eg kun litt uregelmessige samantrekningar men lite ubehag (kun av og til).

 

Kva var dette? Er det modning? Er det kynnerar eller rier? Kvifor "forsvann" dei? Er det noken med liknande erfaringar?

 

Beklager at det vart langt, men tenkte at det kanskje var lettare for andre å kjenne seg igjen om det var litt grundig gjennomgått. Håpar verkeleg på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din første? Da ville jeg nesten tro du ikke har så lenge igjen...for dette høres ut som rier! Men de kan holde på sånn av og på en stund før de blir regelmessige. Prøv å hvile deg og ta det med ro, du, for er fødselen i gang trenger du krefter om ikke lenge:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat det samme i går, mellom ca kl 11 og 16. Da ga det seg. Var som vonde menssmerter som kom med ca tre minutters mellomrom. Var også litt svimmel innimellom. Håper nå det starter opp igjen - er 12 dager over termin idag... Veldig lykke til til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Cec75, du fortena det no i grunnen meir enn meg, sidan du går på overtid;)

Kven veit, kanskje vi får skattane vår i løpet av veldig nær framtid? *håpe!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er første. Håpar du har rett, men va ei på 3.tri som sa at det kunne kome fleire slike "episodar" før det skjer noke. Men, eg er no optimist, så håpar på det beste;)

Trur eg skal ta meg ein liten lur no snart, og så ein spasertur etterpå, om det ikkje skjer noke før då. Å, håpar så inderleg at det er noke på gang! Er ikkje mange dagane til termin, så no synest eg ungen kan kome!!;) Tusen takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde modingsrier i 3 døgn før fødselen startet med barn nummer 1 (jeg venter nr 2 nå) Det kjentes nesten som veer (det fant jeg jo ut etterpå!) med de var ikke så sterke og de var veldig uregelmessige. Jeg ble fryktelig sliten disse døgnene, så prøv å sov og slapp av så mye som mulig mellom takene. Det var veldig godt å ligge i et varmt bad. Jeg kunne ikke spise sjokolade, da ble det værre!

Jeg håper jeg slipper disse modningsriene denne gangen, så jeg håper du slipper mer av det!

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg dessverre igjen akkurat slik du beskriver... hadde det slik i går natt jeg også, men sovnet tydligvis rundt 7 tiden helt utmattet og sov til kl 11. I hele dag har jeg gått å ventet på at det skulle starte igjen og håpet og håpet, men den gang ei... Har 3 dager igjen til termin.

Så har konkludert med at dette sikkert er falske rier eller modning som det også blir kalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...