Gå til innhold

Har dere ofte/noen ganger søndagsdessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det ganske så sjelden...

Men jeg husker vi ofte hadde det da jeg var lita. Kanskje vi skulle hatt det oftere. Det er jo skikkelig kos...og godt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det aldri når det bare er oss til middag. Men hvis vi har besøk har vi som regel noe kos også.

Ofte er vi ute på noe på søndagene og spiser middag hos familie.

Skrevet

Vi har som oftest is til dessert på søndagene. Er blitt ganske fast her.

Skrevet

Det har vi sjelden til aldri her. Bare hvis vi har litt gammel melk feks som skal brukes opp, da lager jeg meg en melkesuppe.. Er veldig kos, men blir ikke til ellers. Men hvis vi har middagsgjester har vi alltid dessert. Og i høytider:=)

Skrevet

Alt for sjeldent... Men alltid i høytider og når vi har middagsgjester :)

Skrevet

Det er sjelden. Vi har midt i uken noen ganger, men ikke etter noe fast mønster.

Det kunne være godt med tilslørte bondepiker!

Skrevet

Dessert i det hele tatt høres så gammeldags ut, når det bare er familien. Vi hadde det noen ganger da vi var små, og jeg regner med at det var en skikk mor hadde med hjemmefra, men da vi ble litt eldre, ble det slutt på det.

Men jeg tenker på det av og til nå, for jeg hadde en fin barndom og ønsker å overføre alt jeg kan til datteren min.

Jeg føler at det ikke er mulig å holde vekten på normalt nivå hvis jeg skal ende måltidet med dessert. Og hvis man skal ha dårlig samvittighet for det, er det jo ikke noe kos.

Skrevet

Kun ved besøk og høytider:)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Vi spiser OFTE is, uansett dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...