~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Vi skal ha ferskt fårikålkjøtt, poteter og gulerøtter. Gleder meg masse til det Og til dessert skal vi ha iskrem (sjelden vi har dessert )
småtroll:) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 her blir det biff, stekt sopp og løk,broccoli og fløtegratinerte poteter...nam nam...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Storesøster og sambo er på tur, så det er bare lillebror og meg. Har ikke lagt noen store planer for middagen enda, men det er stor sjans for at det blir grøt. Foreløpig har jeg spist så masse båss jeg har funnet i skapet at jeg må jobbe hele neste uke for å få av de kaloriene igjen he he =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Her blir det fisk og poteter med makaronistuing(hadde ikke grønnsaker i hus)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Her har vi spist kjøttsuppe av elgkjøtt, potet, gulrot, kålrabi og løk. Nam, nam.... Lagde en stor kasserolle, så blir samme i morgen
Mille** Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Her blir det sen middag, skal ha hjemmelaget pizza om en time. )
blond Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Dagens middag bar preg av noen timer ute, nemlig kylling-/kalkunpølser og karbonader!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 stekt tandoori kylling, med ris med lammekjøttbiter i, en lammegryte i tomatsaus og nan-brød..... med en yoghurt salat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå