Gå til innhold

hva gjør dere andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , sitter med dårlig samvittighet etter i går. Jeg hadde bursdag og tok noen glassvin med venner. Så ble det litt fler enn planlagt, og jeg venter på å teste "positivt" forhåpentlig vis neste helg..., men pga alkoholen vet jeg ikke helt.. Hva gjør dere andre vin elskere i prøve perioden. Jeg har prøvd i 3 år nå og har ikke lyst til å bli helt avholds heller... Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dolphina!

Jeg synes du helt fin kan nyte noen glass vin i prøve periodene..jeg gjør ihvertfall det selv :) Man kan ikke sette livet på "vent" fordi man prøver å bli gravide. Så lenge man tenker seg om, og har det i bakhodet (og det har vi jo hele tiden...hehe..) Så, nyt vin, men med måte :)

Og, gratulerer med gårsdagen :o)

Skrevet

Hei:)

Gratulerer med gårsdagen!:)

Når du har prøvd i 3 år så kan du ikke sette livet ditt på vent lenger. Sånn tenker ihvertfall jeg, og jeg har "bare" prøvd i snart to år. Lev som vanlig fram til du får positiv test. Selvfølgelig trenger man ikke drikke seg suuperfull 1-2 dager før ikm, men når det er en uke til testing så er det jo ikke sikkert at spira har festet seg en gang. Så jeg synes absolutt ikke at du skal ha dårlig samvittighet. Masse lykke til med testingen, håper det endelig er din tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...