Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Er det egentlig greit å sende flørtemeldinger til en annen jente over lengre perioder. Jeg har en samboer som gjør det. Det blir sjeldent noe mer ut av det, og han er egentlig åpen om det. Lar telefonen ligge fremme osv. Sier innimellom hva han skriver og foreløpig har det blitt med flørten og ikke noe mer. Disse jentene skifter etterhvert slik at han bare skriver masse i perioder også er det neste. Nå har han sagt han skal på fisketur med en kompis neste lørdagsnatt. Men jeg begynte å stusse da han ikke skulle ha med fiskestengene fordi han må alltid bruke sine egne ellers. Jeg følte også ellers at noe ikke stemte, en uro i kroppen min liksom. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men har det med å merke det på kroppen når det er noe sånt. Så jeg sjekket telefon og msn-logg. Jeg pleier ikke å gjøre det, men nå klarte jeg ikke la være. Der var det planlagt å prøve å få til en tur til steder det spøker på sammen med henne. (Han er veldig opptatt av paranormale ting). Dette var altså den natta han skulle på fisking. Jeg stoler ikke helt på han da jeg vet han har hatt sex med andre i et tidligere forhold og er generelt veldig glad i sex. Han har også kanskje et litt mildnere syn på sex med andre enn meg når man er i forhold. Men det så ikke ut som om de hadde lagt opp til noe seksuelt, men jeg vet at han lett lar seg lyste og tenker da med helt feil hode. Han har veldig mye å sette på spill om han tør gjøre noe sånt. Men uansett så lyver han jo, og hvordan skal jeg noen gang stole på han når han holder på sånn. Jeg skjønner jo at jeg må begynne å sette en litt strengere linje på det med flørtinga. Jeg begynner liksom å føle at det er veldig praktisk å ha meg her og han har det kjempefint, men er det bare det - er det egentlig følelser der hos han? Det værste er jo at vi har hatt det bedre enn på lenge nå. Trodde jeg hvertfall:-( Jeg har lyst til å få noen til å sjekke om han plukker opp hun jenta. Så er jeg helt sikker. Også ta en telefon å høre om jeg kan få snakke med han kompisen han skulle fiske med også få frem at jeg vet hva han holder på med. Men samtidig virker hun litt tilbakeholden så det kan være det blir bare med praten og da kan jo ikke jeg gå å ikke stole på han i det lange og breie. Men jeg er redd om jeg bare tar det opp så snakker han seg ut av det og har en god forklaring. Han er veeeldig god til å snakke og snakker rundt de fleste. Jeg vil ikke bli alene, jeg elsker han jo... Men jeg skjønner jo at jeg må få en slutt på dette her og at jeg har vært aaaalt for snill med det meste:-( naiv også kanskje... Det å dra på tur er jo ingen krise om det ikke skjer noe, men han lyver om det. Da skal han jo tydelig skjule noe. Lei meg i dag. Frustrert. Trengte og lufte tanker. Og kanskje jeg kan få noen gode råd, en preken eller hva som helst... Huff... Trodde han hadde skjerpet seg jeg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå