jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Noen som har termin 27 januar?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde termin da. Men fikk satt ny termin til 31 januar ved ultralyden:)
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har 3 terminer jeg da. legen var litt usikker. termin 21,23 og på ultralyden 27 januar. jeg går etter den termin jeg fikk på ultralyden. Alt bra med deg og barne da?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hehe. Ok. Vet ikke helt hvem jeg skal gå ut ifra jeg. For jeg vet nøyaktig hvem dag jeg hadde eggløsning:)) hihi Alt er fint med bebis og meg. Bortsett fra bekkenet mitt da. Det er vondt for tiden. Bebis sparker som en gal og er en veeeldig aktiv unge. Lurer på om h*n er sånn når h*n kommer ut også. hehe Hva med deg da? Alt bra? Hvor er du fra?
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning jeg da.. ler Er bare bra med bebisen og meg. Jeg er bare litt sliten og trøtt. Har også en aktiv bebis..ler Er det gutt du får? Jeg er fra østfold. Hvor er du fra da?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Tok sånn test jeg skjønner du. Derfor jeg vet når jeg hadde eggløsning. hehe. Har bebisen din fått noe fast søvnmønster ennå da?? Jeg vet ikke hva jeg får ennå. På ultralyden kunne dem ikke se fordi navlesnoren lå i veien. Så jeg må vente til 3D med å få greie på det gitt. Vet du hva du får?? Jeg er også fra østfold. *S*
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Hvor tok du den testen da? søvnmønster ja ler. Den ungen her sover om dagen og er våken om natta. Håper ikke det fortsetter ut svangerskapet..ler Er foresten våken nå kjenner jeg, sikkert derfor jeg tok et sukkertøy akkurat nå..ler.. Tror jeg får en gutt, sa så på ultralyden.. Har ungen din fast sovemønster da? Hvor mye koster det å ta sånn 3D ultralyd? Hvor i østfold bor du og hvor gammel er du?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Jeg tok test hjemme. Sånn clear blue eggløsningstest:)) Får ikke håpe for din skyld at det fortsetter etter han er født også da. *ler* Min er egentlig våken både om dagen og kvelden. H*n har raptusser ganske ofte egentlig. Spessielt de dagene jeg har fri. Da er det spark mange ganger om dagen og kvelden. Fast tid på kvelden er gjerne rundt 22.30 hehe 3D koster alt fra 800- 1300kr. Jeg har bestilt time i Sandvika. Der koster det 800kr. Og så har jeg hørt at dem er veldig flinke der. De anbefaler at man tar 3D i uke 28 så jeg skal dit i slutten av Oktober:) Jeg bor rett utenfor Moss, og er 27. Du da??
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2008 Fortsetter det etter han er født så blir det nok lite søvn på meg..ler Får håpe han sover godt om nattan.. Har du sett på den kinesiske fødselskarte da. der kan du se hva slags kjønn du får. men tror ikke det stemmer helt.. Jeg får en gutt og på den står det at jeg får jente.Men den stemmer med første man da.. Har du flere barn eller er det din første? Jeg er 30 og bor i Aremark
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Ja du får satse på at han endrer søvnmønster litt, etter at han har kommet.*S* Ja jeg har sett på det kartet. Der står det at jeg skal få jente. Så er litt spent på om det stemmer eller ikke. Jeg har en gutt på 6 år fra før, og med han stemte det faktisk:) Hvor gammel er din første?? Hvor skal du føde hen da?
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2008 Han blir 6 i oktober.. Stemte med han Men nå stemmer det ikke. Står at det blir jente men fått beskjed om gutt. Jeg skal føde på fredrikstad sykehus Hvor skal du føde hen da?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Ok:)) Da blir det mye testosteron hjemme hos deg da. hehe Gleder han seg til å bli storebror? Min gleder seg som bare det, Han har faktisk spurt etter en baby nå i 3 år eller noe også da. Jeg søkte meg til Ahus jeg da. Og fikk plass der. Sykehuset er helt nytt så det blir spennende:)
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. september 2008 Det kan du si.ler ja det gjør han. har massa om å bli storebror i 2 år.. ler ok du gjorde det ja. fredrikstad blir det korteste strekningen for meg tror jeg..
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Hehe. Blir jo litt moro for dem når de er litt store også. Da kan dem delta litt mer i det som skjer og hjelpe til når bebisen kommer:) Fredrikstad er kortest for meg også egentlig. Men jeg ville gjerne på Ahus.
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2008 Det er sant. han venter spent han og spør hele tiden om det er lenge til bebisen kommer.. Har valgt fredrikstad jeg da jeg har fått beskjed at ungen kan komme fort. og at fødselen ikke blir som sist. Da er det greit å vite at jeg ikke må kjøre så langt for å føde..
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Sønnen min følger med ved å spørre hvor lang den har blitt nå og sånn. hehe Ja da kan det nok være lurt ha kortest mulig vei. Hvorfor tror de at den vil komme fort da?? Mulig jeg skal ha keisersnitt. Ble anbefalt det etter siste fødsel, så da spiller det jo egentlig ingen rolle hvor lang vei det er. Tar ca 1 time å kjøre til Ahus.
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2008 hu mente det så lenge første mann ble tatt med sugekopp. Men bør ikke være tilfeldig da.. hvordan var din første fødsel da?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 Ok. Skjønner. Jeg mistet utrolig mye blod ved første fødsel. Så det var ingen koselig opplevelse i det hele tatt. Kunne hatt et mye verre utfall om dem ikke hadde fått stoppet det når dem gjorde for å si det sånn. Har ikke særlig lyst å oppleve det samme en gang til.
jegoglillegutt Skrevet 21. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. september 2008 Det skjønner jeg godt..
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 Jeg har UL termin den 14 januar. Har ingen som helst peiling på mens termin siden jeg har gått på p sprøyta.
noggie Skrevet 21. september 2008 #22 Skrevet 21. september 2008 Ifølge ul har de nå bestemt seg for 18. januar (hatt både 5. 7. og 20. januar) men ifølge menstermin er det 27. desember. Siste mens var påskeaften så vi får se når hun kommer (blir jente).
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. september 2008 #23 Skrevet 21. september 2008 Jeg har den 25 januar. både når det var mens og ul termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå