åsha Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hadde SA 9 juli, tok en QR test her for 1,5 uke siden, da en svak (usikker på om det var en skyggestrek) strek, tok en CB digital i går og der sto det GRAVID. Hva tror man da? KAn der være spor etter HCG fremdeles som slår ut?
dolphina Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Gratulerer, kan nok ikke ta feil nå nei:-)
åsha Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 Ja det hadde jo vært å ønske, tør liksom ikke helt slippe jubelen løs. Utrolig kjekk den digitale CB testen, der trenger man ikke være i tvil.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Gratulerer du er gravid. Håper den sitter ordentlig denne gang. Lykke til
åsha Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 Ja må jo si at jeg føler meg gravid, magen føles som en ballong, er trett nesten hele tiden og får noen tak der jeg nesten holder på å kaste opp, sist hadde jeg så velig ømme bryster det merker jeg ingen ting til nå. Men vi håper å tror denne sitter.
GoodFeeling Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 min søster ble gravid like etter en SA . hun trodde å det var feil for legen sa at hcg greia satt en stund i kroppen da, men der tokk di feil gitt. tror du kan være gravid ja. lykke til !!!!!
åsha Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 Fikk hun målt sin HCG i blodverdi da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå