Lykkelig g~g~j Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 hva og når spiser og drikker barnet ditt på ca 1 år? er så usikker på om han får nok og trenger tips til hva jeg kan gi han... ))
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jenta mi er 1 år om 2 uker. Hun spiser veldig lite. Det eneste hun vil ha er grøt, fruktmos, kjeks. Hun spiser litt brød, men hun liker ikke klumper så det meste kommer opp igjen. Middag nekter hun å spise. Så ammer jeg en del og. ( mest morgen, kveld og natt) Noen med mat tips..?
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 minien får litt melk når han våkner mellom 07.30 og 09. (ammer ikke lenger) så får han grøt i 10.30 tiden. Herfra til middag sliter jeg litt. Da får han litt pure eller youghurt og gjerne et rundtstykke eller skive. Problemet er at han ikke vivl ha pålegg så blir lite næring. Så får han middag i 16tiden og grøt i 19tiden. av og til melk i sengen. Han drikker vann igjennom dagen syns allikevel han får for lite...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Min spiser brødskiver til frokost og lunch. Frukt i 14 tiden, og vår middag 16.30. Grøt til kveldsmat. Som drikke så får han kald melk til frokost og lunch, vann til frukt og middag og varm melk til kvelds. Ekstra lett melk. Spiser pållegg som baconost, leverpostei og makrell i tomat. Frukt er eple, banan eller vannmelon. Har vi middag som er for sterk for han så spiser han middagsglass istedet. Skjer vel 1-2 ganger i uka. Han er 12,5mnd.. =)
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 problemet mitt er at småen ikke vil ha brødskiver. Kanskje jeg bare skal fortsette med å gi han d for å "øve"... grøt er liksom blitt en måte å sikre at han spiser litt mat på morgenen¨...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå