Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Føler meg så lurt!! Skrev et innlegg her for en stund siden om at jeg hadde blitt spurt om å være forlover for en bekjent, og ønsket noen tips siden jeg ikke kjenner dama så godt. Og det viser seg at jeg ikke kjente henne i det hele tatt. Kanskje hun angret seg for at hun spurte, ikke vet jeg, men hun gifta seg altså nå i sommer mens jeg var på ferie. Så ringer hun meg når jeg kommer hjem og etter at vi har prata en halvtime på telefon spør jeg da hvordan det går med bryllupsplanene, om de har satt dato osv, også sier hun bare, "nei, vettu hva? Det var så kult med datoen 08.08.08 at vi bare måtte gifte oss da vi!" Ble så satt ut jeg at jeg klarte ikke få frem noe annet enn "Gratulerer"... Sitter igjen her og er litt såret. Men så blir jeg også litt sint... Nei, vet ikke om jeg egentlig søker svar på innlegget, men måtte bare skrive det. Regner med at dere her som er gifteklare ikke tar lett på hvem dere spør om en så stor oppgave. Det vet jeg at jeg ikke gjør hvertfall... *Selv forlovet*
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 å velge en bekjent som forlover hadde jeg aldri gjort.... man velger vel bestevenninna si,kamerat,bror eller søstra ,mora,eller far osv.. hadde aldri valgt en bekjent som forlvoer iallefall
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 jeg er helt enig med deg siste anonym. Men jeg synes også har en først spurt noen om å være forlover skal de jammen få sjangsen til det. det var en feig måte å gjøre det på også HI, tenk å gifte seg mens du var på ferie da.. nei dette var ikke noe pent gjort.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg gledet meg til å være forlover jeg! Ser på det som en ære. Jeg tror bare ikke hun ser på den oppgaven på samme måte som meg. Vi skal ha stort bryllup og for min forlover blir det nok endel å gjøre, hvilket hun er klar over og har lyst til å delta i =) Hun som jeg skulle være forlover for har voksne barn og ikke så mange venner, tror det er derfor jeg ble spurt fordi jeg var beste alternativ på en måte. Og for meg gjorde det ingenting at vi ikke er beste venner. (spes. ikke etter denne episoden da...) Men jeg syns det var en så sjofel måte å gjøre det på! Kanskje ikke så rart hun ikke har noe særlig venner tenker jeg, hvis det er sånn hun behandler folk... Men som sagt måtte bare syte litt. Nå har hun fått giftet seg og godt er det. Og takk for svar. HI
Sivalur Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Er det mulig...?? Hun kunne jo i det minste sagt at egentlig trengte hun bare noen til å skrive under papirene for de skulle gifte seg 'i hemmelighet' uansett..? Tydelig at datoen var det viktigste for henne, når det gjaldt hele bryllupet. Og du har helt rett, tok IKKE lett på oppgaven med å finne rett forlover (og ikke var det lett heller... men kom i mål til slutt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå